ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nέα Skoda Fabia απέναντι στα Toyota Yaris, Peugeot 208 & Citroen C3

29.695 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2022)
Nέα Skoda Fabia απέναντι στα Toyota Yaris, Peugeot 208 & Citroen C3
7 Φωτογραφίες »

Toyota Yaris, Peugeot 208 και Citroen C3 σημείωσαν το 2021 τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης και η Skoda Fabia θέλει να μπει σφήνα ανάμεσά τους τη νέα χρονιά. Θα τα καταφέρει;

Skoda Fabia εναντίον Toyota Yaris, Peugeot 208 & Citroen C3

Η τσέχικη φίρμα παρουσίασε το Μάιο του 2021 τη νέα γενιά της Fabia με μεγαλύτερες διαστάσεις, νέα σχεδίαση αλλά και με μεγάλο προσόν το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ. Οι ανταγωνιστές του είναι αρκετοί, οι σημαντικότεροι ωστόσο από αυτούς είναι τα τρία μοντέλα που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης το 2021 δηλαδή, κατά σειρά, το Toyota Υaris, το Peugeot 208 και το Citroen C3.

Κοιτώντας μέσα και κάτω από το ανασχεδιασμένο αμάξωμα της νέας Fabia, η τέταρτη γενιά βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group πάνω στην οποία έχουν βασιστεί και τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα του ομίλου. Το αποτέλεσμα είναι η Fabia να έχει μεγαλώσει σε μήκος (+11 εκ.), πλάτος (+48 χλστ.) και μεταξόνιο (+94 χλστ.),  ούσα παράλληλα κοντύτερη σε ύψος (1.460 χιλιοστά). Το νέο δάπεδο δίνει επίσης την δυνατότητα στη νέα Fabia να προσφέρει 380 λίτρα χώρο αποσκευών (+50 λτ σε σχέση με πριν), που θυμίζει περισσότερο χώρο μικρομεσαίου, παρά μικρού μοντέλου. 

Η πρόταση των Τσέχων στη μικρή κατηγορία μπορεί να εξοπλιστεί για πρώτη φορά με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών πλήρως παραμετροποιήσιμο, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης έως και 5 θύρες USB Type-C και, η οθόνη για το infotainment διαστάσεων από 6,5 έως 9,2 ίντσες.

Η παλέτα των κινητήριων συνόλων αποτελείται από έναν 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα, σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων. Ο TSI του 1,0 λίτρου θα γίνει και αυτός διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις 95 και 110 ίππων, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1.500άρης TSI Evo με 150 άλογα που συνδυάζεται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο.

Toyota Yaris: Το ελληνικό best seller απέναντι στη νέα Fabia

To νέο Yaris είναι πιο ιντριγκαδόρικο από ποτέ εμφανισιακά και παράλληλα συνεχίζει την πορεία του ως το αδιαφιλονίκητο best-seller της κατηγορίας, αφού κατέκτησε το στέμμα σε συνολικές πωλήσεις στην Ελλάδα για ακόμη μια χρονιά. Οι τιμές του αρχίζουν από 14.140 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Active με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,0 λίτρου που αποδίδει 72 άλογα. Με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης των 125 ίππων οι τιμές ξεκινούν από 16.100 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο (από 17.380 το αυτόματο), ενώ το υβριδικό με τους 116 ίππους κοστίζει από 17.830 ευρώ. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε και το «πυραυλάκι» GR Yaris, που χάρη σε ένα turbo 1.600άρι μοτέρ απόδοσης 261 ίππων και το αγωνιστικό του DNA, βάζει «φωτιά» στην άσφαλτο απαιτώντας μόλις 5,5 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα. Oι τιμές του ξεκινούν από τις 42.670 ευρώ. Το Yaris έχει να αντιτάξει στην Fabia την υβριδική επιλογή που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση και την 6ετή εγγύηση, ενώ οι Τσέχοι, εκτός του μεγαλύτερου πορτ-μπαγκάζ, ποντάρουν στην πιο μουράτη καμπίνα και στον δυνατό 1.500άρη κινητήρα των 150 ίππων που προσφέρει δυνατές επιδόσεις. Δεν βάζουμε φυσικά στην συζήτηση το GR Yaris των 261 ίππων, γιατί εκεί ξεφεύγει και το μπάτζετ και οι επιδόσεις.

To κομψό Peugeot 208 με την premium αύρα του

Το Peugeot 208 είναι πιο κομψό από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του, ενώ και στο εσωτερικό, συνδυάζει υψηλής ποιότητας υλικά και αψεγάδιαστη συναρμογή με τον μοντέρνο σχεδιασμό. Το 208 προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη PureTech των 75 ίππων με τις τιμές να ξεκινούν από τις 15.700 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Like. O τουρμπάτος PureTech των 100 ίππων ξεκινά από 19.200 στο εξοπλιστικό επίπεδο Active Plus (21.200 με αυτόματο κιβώτιο), ενώ στην έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο, οι τιμές ξεκινούν από 27.200 ευρώ. Στο diesel, o 1.500άρης BlueHDi τιμάται από 19.900 ευρώ. Το Peugeot έχει την premium αύρα που προτιμούν αρκετοί αγοραστές στην Ελλάδα, είναι προηγμένο τεχνολογικά, ωστόσο εκείνοι που βάζουν σε προτεραιότητα την ευρυχωρία των πίσω επιβατών και το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ θα το σκεφτούν διπλά, κυρίως λόγω της μικρής πίσω πόρτας που δυσκολεύουν την επι/αποβίβαση. Κλείνοντας, οι τιμές του, είναι ένα σκαλοπάτι ψηλότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν και αξίζει κάθε ευρώ που θα βγει από την τσέπη του αγοραστή, ενώ παράλληλα έχει επιλογές για κάθε γούστο όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα (βενζίνη, diesel, ηλεκτρικό).

Citroen C3: Ωδή στην άνεση

Η Citroen πιστευει πως το αυτοκίνητο είναι μια προσωπική υπόθεση και για αυτό έδωσε την δυνατότητα στο C3 να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις επιθυμίες του κάθε αγοραστή. Εκφραστικό και δυναμικό ταυτόχρονα, τα μεγάλα πλεονεκτήματα του C3 είναι οι ανεξάντλητες επιλογές εξατομίκευσης που αγγίζουν... τριψήφιο νούμερο, η άνετη καμπίνα του χάρη στα καθίσματα Advanced Comfort και ο νεανικός του σχεδιασμός. Το Citroen C3 έχει εισαγωγική τιμή τα 14.900 ευρώ για την εξοπλιστική επιλογή «Flair», με τον κινητήρα βενζίνης PureTech των 83 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε απόδοση 110 αλόγων για όσους αναζητούν καλύτερες επιδόσεις με τιμή από 16.950 ευρώ στην έκδοση Feel). Αν μπαίνει η οικονομία και η μειωμένη κατανάλωση στο επίκεντρο, υπάρχει η εναλλακτική του πετρελαιοκινητήρα 1,5 BlueHDi των 100 ίππων, αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με τιμή από 17.750 ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL