ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mercedes EQA ή Audi A3 40 TFSI e στα ίδια λεφτά
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes EQA ή Audi A3 40 TFSI e στα ίδια λεφτά

6.022 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2022)

Έχοντας κοινό χαρακτηριστικό πως μπαίνουν στην πρίζα, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQA και το Plug-in υβριδικό Audi A3 40 TFSI e αναμετρούνται σε μία ηλεκτροκίνητη μάχη που εκτείνεται σε περισσότερες από μία κατηγορίες! Ηλεκτρικό ή Plug-in στα ίδια λεφτά; SUV ή hatchback;

Ηλεκτρικό Mercedes Vs Plug-in Audi

Η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα και πως να μην βρίσκεται άλλωστε αφού οι μάρκες ολοένα και αυξάνουν τις επιλογές τους στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Το ίδιο ισχύει και στις premium φίρμες που προσθέτουν περισσότερα ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στο βωμό του εξηλεκτρισμού τους. Δύο από αυτά, με κοινή καταγωγή και παρόμοιο κόστος αγοράς, αλλά από διαφορετικούς κόσμους αναμετρόνται στις παρακάτω γραμμές. Το μικρό ηλεκτρικό SUV της Mercedes, η EQA έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με το Plug-in υβριδικό hatchback της Audi, το A3 40 TFSI e.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τιμή: Στα ίδια επίπεδα χάρη στην επιδότηση

Κοιτώντας το βασικό κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου, αυτό του κόστους απόκτησης είναι ξεκάθαρο πως το Plug-in Audi A3 40 TFSI e έχει το προβάδισμα, ξεκινώντας από 42.377 ευρώ, σε σχέση με τις 49.590 ευρώ που απαιτείται για την ηλεκτρική Mercedes EQA. Το γεγονός όμως ότι το δεύτερο επιδοτείται από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το οποίο θα τεθεί ξανά σε ισχύ από τον ερχόμενο Απρίλιο με μεγαλύτερη επιδότηση έως 8.000 ευρώ (από τις 6.000 ευρώ που ήταν μέχρι πρότινος) στην ουσία εξαλείφει τη διαφορά αφού με τα δεδομένα που ίσχυαν κατεβάζει την τιμή του γερμανικού SUV αρχικά στις 43.591 ευρώ, ενώ αν συμπεριληφθεί και η απόσυρση του παλαιού αυτοκινήτου το κόστος μειώνεται στις 42.591 ευρώ. Υπολογίστε ότι αυτή η τιμή μπορεί να είναι ακόμα χαμηλότερη με τη νέα, μεγαλύτερη επιδότηση.

Εξωτερικό: Φουτουριστική η EQA, σπορτίφ το A3

Στο εξωτερικό τα δύο μοντέλα παρουσιάζουν σύγχρονη εικόνα και καλαίσθητο σχεδιασμό, αλλά το καθένα το πράττει με το δικό του τρόπο και σύμφωνα πάντα με τη διαφορετικότητα του αμαξώματος αλλά και του συστήματος κίνησης που υποστηρίζουν. Η σχεδίαση της EQΑ είναι αεροδυναμική για να ευνοεί την αυτονομία αλλά και φουτουριστική προσφέροντας μία γενικότερη αίσθηση εντυπωσιασμού. Η κλειστή μάσκα μπροστά και οι αεροδυναμικές ζάντες είναι βασικά στοιχεία, ενώ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σκεφτείς πως κάτω από αυτά τα 4.463 χλστ. καλοσμιλεμένου αμαξώματος θα μπορούσε να υπάρχει ένα συμβατικό σύστημα κίνησης.

Από τη μεριά του, το Audi A3 Sportback δύσκολα μπορείς να καταλάβεις ότι είναι ένα αυτοκίνητο που μπαίνει στην πρίζα, παρά μόνο αν δεις το καπάκι στο εμπρός φτερό που κρύβει την υποδοχή φόρτισης. Το γερμανικό hatchback συνδυάζει πάνω του όλα τα χαρακτηριστικά που συναντάμε και στα υπόλοιπα Α3 όπως τη χαμηλή γραμμή του καπό, την επιβλητική του μάσκα, τα έντονα πλαϊνά νεύρα, τους τονισμένους θόλους και τα χαρακτηριστικά φώτα τεχνολογίας Matrix LED. Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
SKODA EXYPNES YPHRESIES