ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Kuga ή Ford Puma στα ίδια λεφτά και άλογα;

27.177 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)
Ford Kuga ή Ford Puma στα ίδια λεφτά και άλογα;
9 Φωτογραφίες »

Το Ford Puma των 155 ίππων με αυτόματο κιβώτιο στην πάμπλουτη έκδοση ST Line X, έχει το ίδιο κόστος με την πλούσια, βασική πλέον έκδοση ST-Line του μεγαλύτερου Kuga με τους 150 ίππους. Ποιο σου ταιριάζει περισσότερο;

Σε βάζουν σε δίλημμα

Πάντα έχει ενδιαφέρον το δίλημμα όταν δύο μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες έρχονται με ίδια σχεδόν τιμή και δεν ξέρεις ποιο θα πρέπει να αγοράσεις. Μάλιστα το δίλημμα μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο όταν τα δύο αυτά μοντέλα έχουν και παρόμοια ισχύ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο και θα μας απασχολήσει στις παρακάτω γραμμές, είναι το 1.000άρι ήπια υβριδικό Ford Puma των 155 ίππων που συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση ST-Line X, κόντρα στο μεγαλύτερο Kuga των 150 ίππων με τον επίσης μεγαλύτερο EcoBoost 1,5 λτ. στην έκδοση ST-Line. Πάμε να τα δούμε...

Δεν χάνει κανένα σε εξοπλισμό 

Ξεκινώντας από το Kuga, η βασική του πλέον έκδοση ST-Line κοστίζει 30.403 ευρώ, ωστόσο με τον εξοπλισμό που έχει μόνο βασική δεν τη λες, καθώς περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, προβολείς ομίχλης εμπρός LED, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους, αυτόματους προβολείς, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού, υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), Selectable Drive Modes (SDM) – επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί Ford Power (μπροστά θύρες), cruise control, hλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, φωτοχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, Ford SYNC με κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ίντσων, ψηφιακό δέκτη DAB και 6 ηχεία, πρίζα 12 V στον χώρο αποσκευών, 2 πρίζες πίσω (1 υποδοχή τυπική USB & 1 τύπου C-USB για φόρτιση), ενσωματωμένο modem, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω και άλλα πολλά.
 
Από την άλλη το Puma στην ST Line X στην έκδοση των 155 ίππων (με 7άρι αυτόματο) κοστίζει από 30.243 ευρώ. Εξοπλιστικά και αυτό δεν πάει καθόλου πίσω διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά που είδαμε νωρίτερα. Για παράδειγμα το Puma ST Line X θα βρει κάποιος ίδιας διάστασης ζάντες 18 ιντσών, διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, προβολείς LED, διζωνικό κλιματισμό, adaptive cruise control, εκκίνηση χωρίς κλειδί, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και διάφορες ακόμα ηλεκτρικές ευκολίες και αυτοματισμούς, όπως ρύθμιση καθισμάτων και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
 
Φυσικά σε αμφότερα τα μοντέλα υπάρχει και ο ειδικός εξοπλισμό ST-Line, με την πιο σπορ ανάρτηση, τους ειδικούς προφυλαχτήρες με το διαχύτη στη μέση, την χρωμιωμένη εξάτμιση και το εσωτερικό φινίρισμα με κόκκινες ραφές, αλουμινένιες ενθέσεις και τριάκτινο flat τιμόνι.

Σχεδίαση: Πιο ώριμο το Kuga, νεανικό το Puma

Η σχεδίαση των δύο μοντέλων μοιάζει σαν μια συνέχεια και εξέλιξη από το ένα στο άλλο σύμφωνα με τα θέλω της ηλικίας. Τι εννοούμε; Αν σε έναν νέο αρέσει το Puma τώρα, μελλοντικά ίσως να προτιμούσε το Kuga. Το Puma των 4,19 μ. εκφράζει περισσότερο το στοιχείο του δυναμισμού μέσω των αναλογιών του και των έντονων φουσκωμάτων στο αμάξωμα. Από την άλλη το Kuga, κρατώντας πολλά στοιχεία που στο Puma δίνουν ένα macho στυλ, όπως η μεγάλη μάσκα και τα ψηλά τοποθετημένα σώματα, τα εντάσσει σε ένα αμάξωμα με πιο απλωμένες διαστάσεις (4,61 μ. μήκος). Έτσι καταφέρνει και ενσωματώνει τη σχεδιαστική του αυτοπεποίθηση σε ένα πιο «ενήλικο» και οικογενειακό σύνολο.

Εσωτερικό-Χώροι: Συρόμενο κάθισμα από τη μία, MegaBox από την άλλη

Περνώντας στο εσωτερικό η αρχιτεκτονική είναι ίδια, όπως σε όλα τα μοντέλα της Ford, με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, τους κεντρικούς αεραγωγούς από κάτω της και κάτω από αυτούς τα χειριστήρια του κλιματισμού. Ποιοτικά κινούνται σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τη συναρμογή και τα υλικά της καμπίνας, με το Kuga να προσφέρει ευρύτερη χρήση μαλακών επιφανειών.
 
Στο πεδίο των χώρων, σαφώς και το κατά 43 πόντους μεγαλύτερο Kuga προσφέρει εξαιρετικά καλύτερες εσωτερικές διαστάσεις, μόνο το πίσω κάθισμα είναι κατά 10 πόντους πιο φαρδύ. Βέβαια και στο Puma μια χαρά θα βολευτούν 4 ενήλικοι με μπόλικο αέρα για το πόδια τους. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η σύγκριση του χώρου αποσκευών. Το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο για τα δεδομένα της κλάσης του με 456 λτ., ενώ το Kuga 475 λτ..Ωστόσο και τα δύο έχουν από ένα κρυφό όπλο. Το Kuga έχει συρόμενα πίσω καθίσματα, το οποία ανάλογα τη θέση τους αυξάνουν τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ μέχρι και τα 645 λτ. Από την άλλη το Puma διαθέτει κάτω από το πάτωμα, έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος ώστε να πλένεται.

Κινητήρες: EcoBoost Vs EcoBoost

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τούρμπο κινητήρα βενζίνης της οικογένειας EcoBoost έχοντας σχεδόν ίδια απόδοση με 150 ίππους και 240 Nm για το Kuga και 155 ίππους με επίσης 240 Nm ροπής για το Puma, ενώ και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με drive modes (Eco-Normal-Sport) που αλλάζει την απόκριση στο γκάζι. Η μεγάλη διαφορά φυσικά είναι πως στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για μοτέρ 1.496 κ.εκ., ενώ στο μικρό SUV της φίρμας έχουμε συνδυασμό του EcoBoost 999 κ.εκ. με ένα ήπια υβριδικό σύνολο 48 V. Σαφώς και το μεγαλύτερο σύνολο είναι πιο άνετο, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση ήδη από τις 1.200 σ.α.λ. περίπου (ακόμα και στην Εco επιλογή), ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές. Από την άλλη το ήπια υβριδικό σύνολο επωφελείται από την έξτρα ροπή των 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο ενισχύει την απόκριση στις χαμηλές στροφές, όντας κορυφαίο σε αυτό τον τομέα. Από πλευράς επιδόσεων τα σχεδόν 300 κιλά λιγότερα του Puma είναι καταλυτικά, ώστε το μικρό SUV να εμφανίζεται ελαφρώς καλύτερο σε ρεπρίζ και 0-100 και το κυριότερο το ηλεκτρικό boost το μετατρέπει σε αρκετά πιο φειδωλό σε καύσιμο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
Moto