ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τουρμπάτο 4κίνητο Toyota GR Yaris ή αγνό sportscar και «πισωκούνα» GR86;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τουρμπάτο 4κίνητο Toyota GR Yaris ή αγνό sportscar και «πισωκούνα» GR86;

33.101 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2022)

Και τα δύο είναι μέλη της GR σπορ γκάμας της Toyota και τα δύο θα ενθουσιάσουν τον οδηγό με τις επιδόσεις τους δρόμο. Παρ όλα αυτά, το GR Yaris και το GR86 έχουν το καθένα την δική του ξεχωριστή φιλοσοφία. Εσύ ποιο θα διάλεγες;

Toyota GR Yaris ή Toyota GR86;

Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η Toyota, αν και συνέχιζε να σημειώνει εξαιρετική εμπορική πορεία χάρη σε μια ευρεία γκάμα που αποτελούταν από οικονομικά αυτοκίνητα πόλης, μικρομεσαία οικογενειακά και σκληροτράχηλα SUV, πήρε την απόφαση να επενδύσει και πάλι στην ανάπτυξη σπορ αυτοκινήτων που θα σκορπούσαν τον ενθουσιασμό στους φίλους της σε όλο τον κόσμο. Έτσι και έγινε, αφού μετά την μεγάλη επιστροφή της Supra, η Toyota «τάραξε τα νερά» της αυτοκίνησης με την GR έκδοση του Yaris, έπειτα παρουσίασε το δεύτερης γενιάς GR86 και στη συνέχεια την GR έκδοση ενός άλλου θρυλικού της μοντέλου, της Corolla.

Παρακάτω, θα επιχειρήσουμε να συγκρίνουμε το δεύτερης γενιάς GR86 με το GR Yaris, ένα σκληροπυρηνικό hatchback που έβαλε φωτιά στην κατηγορία των hot-hatch. Tα δύο αυτοκίνητα, όπως θα δούμε παρακάτω, αναπτύχθηκαν για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες αλλά έχουν επίσης πολύ διαφορετική φιλοσοφία τόσο σε αισθητική όσο και σε μηχανολογικό κομμάτι. Υπάρχει όμως και κάτι που τα ενώνει. Αυτό δεν είναι άλλο από την άπλετη οδηγική απόλαυση που είναι σε θέση να χαρίζουν σε όποιον έχει την τύχη να κάθεται πίσω από τιμόνι τους. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση: Koφτερό hatcback το GR Yaris, μυώδες sportscar το GR86

To νέο Toyota GR Yaris είναι ένα hatchback με compact διαστάσεις, αν και σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, προσφέρεται μόνο σε «σώμα» τριών θυρών και με οροφή χαμηλωμένη κατά 91 χιλιοστά, δημιουργώντας μια κουπέ σιλουέτα, κάτι στο οποίο βοηθούν και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο. Στο μπροστινό μέρος, η σχεδίαση της μάσκας και ο τεράστιος αεραγωγός πιστοποιούν τις GR καταβολές του ιαπωνικού μικρού, ενώ το φαρδύ πίσω μέρος, με τις δύο στρογγυλές μπούκες και τα φουσκωμένα φτερά που φιλοξενούν ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών προειδοποιούν τους αδαείς πως δεν πρόκειται για ένα ακόμη απλό Yaris.

Σε αντίθεση με το κοφτερό σε εμφάνιση GR Yaris, η Toyota αποφάσισε δώσει στο νέο GR86 μεγάλες καμπυλωτές επιφάνειες και να εστιάσει στους μυς του sportscar. Στον πρόβολο ξεχωρίζουμε τη μεγάλη μαύρη γρίλια και τα δυναμικά φωτιστικά σώματα, στο πλάι παρατηρούμε τους «γεμάτους» θόλους (παίρνουν 17άρες ή 18άρες ζάντες) και τους αεραγωγούς πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, ενώ δεν γίνεται το μάτι να μην πέσει στην coupe οροφή, η οποία καταλήγει στο πολύ επιθετικό πίσω μέρος με τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα. Πιο χαμηλά βλέπουμε μαύρο διαχύτη και δίπλα του, τις δύο μεγάλες μπούκες του συστήματος εξάτμισης.

Τοyota και τα δύο αλλά με διαφορετική φιλοσοφία!
- Koφτερό hatcback το GR Yaris, μυώδες sportscar το GR86
- Πιο σπορ αισθητική στην καμπίνα του GR86
- Πιο ισχυρό και πιο γρήγορο σε 0-100 το GR Yaris
- Από 47.570 το GR Yaris, από 52.810 ευρώ το GR86
Εσύ ποιο θα έπαιρνες; To τουρμπάτο και 4κίνητο GR Yaris των 261 PS ή το ατμοσφαιρικό πισωκίνητο GR86; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
SKODA EXYPNES YPHRESIES