ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα 5 μικρά βενζίνης που δεν «καίνε» τίποτα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα 5 μικρά βενζίνης που δεν «καίνε» τίποτα

51.657 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2022)

Αυτά είναι τα 5 βενζινοκίνητα μικρά μοντέλα της αγοράς, που δεν «καίνε» τίποτα, όχι στη θεωρία του κατασκευαστή, αλλά στην πράξη των ειδικών μετρήσεων που κάνει το Test Center του AutoΤρίτη.

Οικονομία σε πρώτο πλάνο

Το Auto Τρίτη πραγματοποιεί τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε μοντέλο της αγοράς, που δοκιμάζει.  Αυτές οι μετρήσεις κατανάλωσης βασίζονται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες στο δρόμο. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη ότι η κατηγορία των μικρών παραμένει ως η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά παραθέτουμε τα μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης που στις μετρήσεις μας αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά.


Το Mazda 2 μπορεί να μην φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας, ωστόσο από άποψη κατανάλωσης βρίσκεται μέσα στο Top 5 στις μετρήσεις μας για την πραγματική κατανάλωση.

Το Mazda 2 μπορεί να μην φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας, ωστόσο από άποψη κατανάλωσης βρίσκεται μέσα στο Top 5 στις μετρήσεις μας για την πραγματική κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

5η θέση: Mazda 2 1,5 Skyactiv-G mHEV με 90 PS

  • 1,5 Skyactiv-G με 90 άλογα και 148 Nm ροπής
  • 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ.
  • 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,7 δλ.
  • Εκπομπές CO2: 107 γρ./χλμ. (WLTP)
  • Από 16.164 ευρώ
Το Mazda 2 μπορεί να μην φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας, ωστόσο από άποψη κατανάλωσης βρίσκεται μέσα στο Top 5. Το μικρό ιαπωνικό εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 90 ίππους και 148 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ήπιο ηλεκτρικό κύκλωμα 24V. Το mild-hybrid σύστημα τεχνολογίας i-Eloop, αποτελείται από μια γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία με χωρητικότητα 0,012 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως. Έτσι το i- Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείτε το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα μειώνεται το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σούπερ κατανάλωση, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μόλις 5,5 λτ./100 χλμ!
 
Στο οδηγικό σκέλος, το Mazda 2 είναι ευέλικτο και εύκολο μέσα στην πόλη (στροφές τιμονιού 2,8 και κύκλος στροφής 9,8 μ.), με την ανάρτησή του να απορροφά πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Βγαίνοντας στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και ευθύβολο, με το πάτημά του να θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα και προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ποιότητας κύλισης, χάρη στον περιορισμένο θόρυβο από την άσφαλτο και τον αέρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR