Ποιο μικρό αγωνιστικό πίστας; Hyundai i20 N ή VW Polo GTI;
29.657 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2023)
7 Φωτογραφίες »
Super Συγκριτικό: Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI
Έχουν διαστάσεις αυτοκινήτου πόλης όμως προσφέρουν οδηγική απόλαυση σαν μικρό αγωνιστικό. Συγκρίνουμε το Hyundai i20 με τα 204 άλογα και το αυτόματο Volkswagen Polo GTI των 207 ίππων. Ποιο βγάζει πιο ατόφια fun to drive αίσθηση;
Hyundai i20 N εναντίον VW Polo GTI: Supercar... πόλης
Αν το πρώτο πράγμα που κοιτάζετε στο αυτοκίνητο είναι η κατανάλωση μπήκατε σε... λάθος σελίδα. ΟΚ, επιβάλλεται να διαβάσετε παρακάτω γιατί είμαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως στις γραμμές που ακολουθούν θα διαβάσετε πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Όλοι είμαστε car lovers και petrolheads, όλοι έχουμε σκεφτεί να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, όπως εκείνα που θαυμάζουμε κατά καιρούς στις ελληνικές πίστες. Ε, για αυτό και θα μιλήσουμε για δύο hot hatch με γνήσιο αγωνιστικό αποτύπωμα.
Μένουμε στην κατηγορία των μικρών και κοντράρουμε δύο διαθέσιμες επιλογές. Συγκεκριμένα συγκρίνουμε το Hyundai i20 N με τα 204 άλογα, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στην έκδοση Performance Pack, με το 2λιτρο Volkswagen Polo GTI των 207 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG. Ποιο μικρό «πίστας» τα πήγε καλύτερα στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και ποιο αξίζει περισσότερο τα λεφτά του;
Μένουμε στην κατηγορία των μικρών και κοντράρουμε δύο διαθέσιμες επιλογές. Συγκεκριμένα συγκρίνουμε το Hyundai i20 N με τα 204 άλογα, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στην έκδοση Performance Pack, με το 2λιτρο Volkswagen Polo GTI των 207 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG. Ποιο μικρό «πίστας» τα πήγε καλύτερα στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και ποιο αξίζει περισσότερο τα λεφτά του;
Σημερινή τιμή |
30.290 ευρώ: Hyundai I20 N 1.6 T-GDI 204 PS |
Σχεδίαση - Εσωτερικό: Σε βάζει στο παιχνίδι με το καλησπέρα το i20 N
Προτού μπούμε σε αυτά που έχουν περισσότερο... ζουμί (κινητήρα και οδική συμπεριφορά, δηλαδή) ας μιλήσουμε για την «γαρνιτούρα» ξεκινώντας με το design, εντός και εκτός αυτοκινήτου. Εκεί είναι που το Hyundai i20 N κάνει την διαφορά διότι «φωνάζει» την αγωνιστική του προέλευση από μακριά. Επιθετική μάσκα με logo «N», τεράστιες εισαγωγές, τονισμένα μαρσπιέ, αλλά και Blue Performance χρώμα, όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα εκρηκτικό σχεδιαστικό «κοκτέιλ». Περισσότερο διακριτικό, όπως μας έχει συνηθίσει γενικότερα η Volkswagen, είναι το Polo GTI. Συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις, διαφορετική σχεδίαση βλέπουμε στην μάσκα με τις κυψελωτές γρίλιες, ενώ οι προβολείς τεχνολογίας IQ.Light LED matrix βγάζουν... μάτι.
Ανοίγοντας την πόρτα των δύο μοντέλων με τα κλασικά μπάκετ καθίσματα, και πάλι το i20 N δείχνει τις καταβολές του με ξεκάθαρο τρόπο. Σίγουρα, θα παρατηρήσει κανείς το καρό μοτίβο στα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές του Polo GTI και θα αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται, ενώ συνολικά ο διάκοσμος είναι ποιοτικός, σημείο αναφοράς για την ευρύτερη κατηγορία των μικρών. Επειδή όμως αναφερόμαστε σε hot-hatch θέλουμε περισσότερα... αγωνιστικά μπιχλιμπίδια και το i20 δεν μας αφήνει παραπονούμενους στην επιμέρους σύγκριση. Πρώτα και κύρια, ξεχωρίζουμε τα κουμπιά ειδικού σκοπού στο τιμόνι, ένα κόκκινο κάτω δεξιά για την ενεργοποίηση του Rev Matching και από ένα γαλάζιο με λογότυπο Ν εκατέρωθεν του κέντρου. Το ένα ενεργοποιεί το N πρόγραμμα λειτουργίας και το άλλο πάει απ ευθείας στο σετάρισμα που έχει επιλέξει ο οδηγός ανάμεσα από χιλιάδες μικρορυθμίσεις για τιμόνι, κινητήρα, μπλοκέ, σύστημα ευστάθειας κτλ.. Από εκεί και πέρα, και στα δύο υπάρχει όμορφο digital «μωσαϊκό» με μεγάλη οθόνη αφής και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Ανοίγοντας την πόρτα των δύο μοντέλων με τα κλασικά μπάκετ καθίσματα, και πάλι το i20 N δείχνει τις καταβολές του με ξεκάθαρο τρόπο. Σίγουρα, θα παρατηρήσει κανείς το καρό μοτίβο στα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές του Polo GTI και θα αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται, ενώ συνολικά ο διάκοσμος είναι ποιοτικός, σημείο αναφοράς για την ευρύτερη κατηγορία των μικρών. Επειδή όμως αναφερόμαστε σε hot-hatch θέλουμε περισσότερα... αγωνιστικά μπιχλιμπίδια και το i20 δεν μας αφήνει παραπονούμενους στην επιμέρους σύγκριση. Πρώτα και κύρια, ξεχωρίζουμε τα κουμπιά ειδικού σκοπού στο τιμόνι, ένα κόκκινο κάτω δεξιά για την ενεργοποίηση του Rev Matching και από ένα γαλάζιο με λογότυπο Ν εκατέρωθεν του κέντρου. Το ένα ενεργοποιεί το N πρόγραμμα λειτουργίας και το άλλο πάει απ ευθείας στο σετάρισμα που έχει επιλέξει ο οδηγός ανάμεσα από χιλιάδες μικρορυθμίσεις για τιμόνι, κινητήρα, μπλοκέ, σύστημα ευστάθειας κτλ.. Από εκεί και πέρα, και στα δύο υπάρχει όμορφο digital «μωσαϊκό» με μεγάλη οθόνη αφής και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Μάρκα/Μοντέλο | HYUNDAI i20 N | VOLKSWAGEN POLO GTI |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | HYUNDAI i20 N 1.6 T-GDI 204 PS 204ps | VOLKSWAGEN POLO GTI 2.0 TSI 207 PS DSG 7 207ps |
Κατηγορία μοντέλου | SPORT Βενζίνη | SPORT Βενζίνη |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | 2022 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | Βενζίνη |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | 1984 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
204 | 207 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
310 | 320 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | Automatic |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | 7 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
12,2 | 11,1 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
7,9 | 6,5 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
10,5 | 10 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
506 | 615 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
13,8 | 12 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
4,2 | 2,3 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,37 | 1,33 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 352 | 351 |
Οδική συμπεριφορά | 10 | 9 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
6,54 | 6,4 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
6,5 | 4 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
230 | 240 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,5 | 35,7 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 2 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 70 % | 75 % |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
Σελίδα 2 | Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 3 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai i20 N και Volkswagen Polo GTI |
Σελίδα 4 | Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Hyundai i20 N Vs Volkswagen Polo GTI: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |