Ουδέτερο πάτημα και καλά περιθώρια πρόσφυσης διαπιστώσαμε στο Skoda Karoq, παρά τις υπαρκτές κλίσεις που περιορίζει η έντονη (όταν απαιτηθεί) επέμβαση του ESP.
Kia Sportage Vs Skoda Karoq: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Ποιότητα κύλισης για το Kia με τους πολλαπλούς συνδέσμους, στρίβει καλύτερα το Skoda
Με advantage την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων το Kia Sportage προβάλλει τον άνετο χαρακτήρα και την premium ποιότητα κύλισης. Ο ηλεκτρικός έλεγχος της ανάρτησης (προαιρετικός εξοπλισμός) προσαρμόζει διαρκώς τον τρόπο απόσβεσης προκειμένου το όχημα να μένει όσο πιο σπορ, άνετο ή ικανό μπορεί να είναι ανά πάσα στιγμή. Αυτό επιτυγχάνεται και με τα στάνταρ προγράμματα παραμετροποίησης τα οποία, εκτός επιδόσεων-κατανάλωσης, διαφοροποιούν και την αίσθηση του τιμονιού, στοιχείο που δεν έχει στον βασικό εξοπλισμό το Karoq. Last but not least, τα εξαιρετικά φρένα του Sportage (36,1 μ. από τα 100 χλμ./ώρα).
Περνώντας στο Skoda Karoq, αρχικά θα σταθούμε στον εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής του. Μόλις 10,2 μέτρα, όπερ και σημαίνει ότι ακόμη και εντός πόλης το Karoq είναι ευέλικτο όσο ένα μικρό SUV. Η ανάρτηση «δουλεύει» καλά για να σε ικανοποιήσει τόσο στην άνεση όσο και στον γρήγορο ρυθμό, με το όλο «στήσιμο» του αυτοκινήτου να δίνει μία καλή για C-SUV επίδοση στο Elk test (75 χλμ./ώρα).