Μεταξένιες οι αλλαγές των 7 ψευδοσχέσεων του Renault Austral, του οποίου ο λεβιές βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Nissan X-Trail και Renault Austral
Nissan X-Trail Vs Renault Austral: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις: X-Trail για πόλη & επιδόσεις, Austral για το ταξίδι
Παραπλήσια ιπποδύναμη και ίδιας φιλοσοφίας ήπια υβριδική τεχνολογία 12V έχουν τα δύο SUV, με το καθένα να έχει τα δικά του ατού και πλεονεκτήματα. Καταρχάς, η κατανάλωσή τους είναι ίδια, στα 8,1-8,2 λτ./100 χλμ., μόνο που το νούμερο αυτό προκύπτει από διαφορετική... διαδρομή.
Εξηγούμεθα. Το Renault Austral είναι αρκετά πιο οικονομικό στο ταξίδι, με τις μετρήσεις να λένε 6,2 λτ./100 χλμ.. Συγχρόνως, ο 1,33 turbo βενζινοκινητήρας των 160 ίππων έχει μικρότερες εκπομπές ρύπων (140-147 γρ. CO2/χλμ.), άρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Από την άλλη πλευρά, το Nissan X-Trail έδειξε πιο φειδωλό σε καύσιμο εντός πόλης. Τα 6,7 λτ./100 χλμ. για ένα μεσαίο SUV είναι εντυπωσιακή τιμή, από έναν κινητήρα με... hi-tech προδιαγραφές. Ο 1.500άρης turbo του X-Trail αποδίδει 163 άλογα και 300 Nm ροπής, έχοντας «βιτρίνα» τη μεταβλητή συμπίεση, με το λόγο να κυμαίνεται αυτόματα μεταξύ 8:1 και 14:1, ανάλογα με τη ζήτηση ισχύος. Που σημαίνει ότι τα κυβικά του μεταβάλλονται από 1.477-1.497!
Από εκεί και πέρα, το X-Trail με το X-Tronic CVT κιβώτιο παρουσίασε καλύτερες επιδόσεις σε ενδιάμεσες ταχύτητες, με την τα δύο SUV να ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.. Στα αξιοσημείωτα, η εντυπωσιακή ησυχία μέσα στην καμπίνα (ξεχώρισε το Austral) και τα εξαιρετικά φρένα του Renault (35,5 μ. από τα 100 χλμ./ώρα).
Το Nissan X-Trail εφοδιάζεται με ένα mild hybrid το οποίο συνδυάζεται με το X-Tronic CVT κιβώτιο και βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της φίρμας.