Νέο Toyota C-HR: Τι καινούριο έχει σε σχέση με το προηγούμενο;
- Καίει 1 λτ. λιγότερο μέσα στην πόλη (3,6 λτ./100 χλμ), από τα οικονομικότερα μοντέλα που έχουμε μετρήσει
- Αποδίδει +18 άλογα και θέλει 40 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει
- Είχε μια ψηφιακή οθόνη 8 ιντσών, τώρα έχει 2 με διάσταση 12,3 και 8 ίντσες
- Καλύτερο σε χώρους για πίσω επιβάτες και αποσκευές (388 αντί για 377 λτ.)
Καίει 1 λτ. λιγότερο μέσα στην πόλη (3,6 λτ./100 χλμ), από τα οικονομικότερα μοντέλα που έχουμε μετρήσει
Το C-HR είναι ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό. Απόδειξη είναι η πρώτη θέση που έχει στις πωλήσεις λιανικής για το 2023 αλλά και το αΆ 3μηνο του 2024. Η νέα γενιά που παρουσιάστηκε πρόσφατα διατηρεί τους ακρογωνιαίους λίθους που το έχουν φέρει στην κορυφή, με αλλαγές ωστόσο σημαντικές για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο διατίθεται πάλι σε full hybrid έκδοση (δείτε εδώ την δοκιμή του), όμως αυτή είναι ακόμη πιο οικονομική σε κατανάλωση από την προηγούμενη γενιά σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center αφού καίει 3,6 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και 5 λτ./100 χλμ. μεικτά (από 4,5 και 5,5 λτ. αντίστοιχα).
Eκτός από την full hybrid έκδοση των 140 ίππων, το C-HR διατίθεται ως υβριδικό και με 2λιτρο μοτέρ, η οποία συνδυάζεται πλέον και με σύστημα τετρακίνησης χάρη σε έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς. Τέλος, νέα -και πολύ σημαντική αφού δεν υπήρχε- προσθήκη είναι η Plug-in υβριδική, δάνειο από το καινούριο Prius, που αποδίδει 223 άλογα και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων.
Αποδίδει +18 άλογα και θέλει 40 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει
Η Toyota, δεν έκανε το C-HR μόνο πιο οικονομικό σε κατανάλωση, αλλά παράλληλα και πιο ισχυρό με ισχύ 140 από 122 άλογα. Οι 18 παραπάνω ίπποι αποτυπώνονται στις επιδόσεις του, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις, το νέο C-HR στην υβριδική του έκδοση, είναι 1,7 δλ. πιο γρήγορο σε σχέση με πριν στο 0-100 χλμ./ώρα (χρειάζεται 10 δλ., πριν ήθελε 11,7 δλ.) και επίσης προσπερνάει σε λιγότερα μέτρα καθώς πλέον για το 80-120 χλμ./ώρα χρειάζεται 7,5 δλ. αντί για 8,9 δλ., δηλαδή απαιτούνται 40 μέτρα περισσότερα στο αντίθετο ρεύμα ή στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρομου για να προσπεράσει.
Είχε μια ψηφιακή οθόνη 8 ιντσών, τώρα έχει 2 με διάσταση 12,3 και 8 ίντσες
Ενώ το προηγούμενο C-HR είχε μια ποιοτική καμπίνα με ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με απλή διάταξη, λίγους διακόπτες και 8άρα οθόνη αφής στο κέντρο, το εσωτερικό της νέας γενιάς έχει νέο τιμόνι, περισσότερα μαλακά υλικά σε ταμπλό και θύρες και πιο premium προσέγγιση. Επίσης τώρα, εξοπλίζεται με 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων και ορθογώνια οθόνη αφής 8 ιντσών μόνο στην εισαγωγική έκδοση (12,3 ιντσών στις πλουσιότερες) που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του χρήστη. Τέλος, η Toyota ανακοινώνει πως έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα και animal-free υλικά σε περισσότερα από 100 σημεία στην καμπίνα, ενώ τονίζει πως είναι διαθέσιμο με την αναβαθμισμένη ομπρέλα Toyota Safety Sense.
Καλύτερο σε χώρους για πίσω επιβάτες και αποσκευές (388 αντί για 377 λτ.)
Οι χώροι δεν ήταν ένα από τα πλεονεκτήματα του προηγούμενου C-HR και για αυτό η Toyota προσπάθησε να το βελτιώσει σε αυτό το κομμάτι και πράγματι τα κατάφερε. Στις μετρήσεις με το όργανα που διαθέτει το Τμήμα Μετρήσεων, είδαμε ότι η νέα γενιά έχει ελαφρώς περισσότερο χώρο για τα κεφάλια (25 χιλιοστά αντί για 21) και τα πόδια των πίσω επιβατών (145 χλστ. αντί για 126), ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγαλύτερος (388 αντί για 377 λτ), καθότι χωράει πλέον 11 λτ. αποσκευών περισσότερα (δηλαδή μια μικρή τσάντα για laptop).
Συνέχεια του άρθρου >>>