Ο κινητήρας του Nissan Juke διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπέκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων, στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές.
MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρες: «Κόκκινο» σε κατανάλωση για το ZS, ισορροπία για Juke Vs T-Cross
Παρά την απουσία κάποιας ηλεκτρικής υποβοήθησης Juke και T-Cross έχουν καλή μέση πραγματική κατανάλωση, που γυροφέρνει τα 7 λτ./100 χλμ.. Ως προς τις επιδόσεις, το ισχυρότερο Volkswagen με τον 1,0 TSI των 116 ίππων είναι καλύτερο στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα και σχεδόν 2,5 δλ. πιο γρήγορο σε μία προσπέραση στον αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ./ώρα). Ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις του 1,0 DIG-T του Nissan Juke (114 PS), ο οποίος έχει θετικό τράβηγμα από τα χαμηλά, εκμεταλλευόμενος και τη σφιχτή κλιμάκωση του -πολύ καλού και σε αίσθηση- 6τάχυτου κιβωτίου που συνδυάζεται.
«Τσιμπημένοι» είναι οι αριθμοί του MG ZS, σε επίπεδο κατανάλωσης και επιδόσεων. Το μοντέλο της δοκιμής «φορά» ένα 3κύλινδρο σύνολο 999 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 111 ίππους και αρέσκεται να δουλεύει στο φάσμα 2.000-5.000 σ.α.λ... Τα όργανα των μετρήσεων κατέγραψαν μέση πραγματική κατανάλωση στα 8,3 λτ./100 χλμ., με το turbo MG ZS να δείχνει σχετική δυσκολία στις υψηλές ταχύτητες.
Σημερινή τιμή |
23.950 ευρώ: Mg Zs 1.0T 6-MT |
24.490 ευρώ: Nissan Juke 1.0 114 PS |
23.950 ευρώ: Volkswagen T-cross 1.0 TSI 116 PS |
Χώροι: 'Απλα για τους επιβάτες & μεγάλο πορτ-μπαγκάζ σε MG & Volkswagen
Για τους προσφερόμενους χώρους μιλήσαμε και στην αρχή του συγκριτικού μας. Το MG ZS πλεονεκτεί, ως το πιο ευρύχωρο μικρό SUV της αγοράς. Η πίσω καμπίνα του έχει πλάτος επαρκές να φιλοξενήσει 3 ενήλικους με μπόλικο χώρο για τα πόδια (16 εκ.). Από κοντά έρχεται το VW T-Cross, που βάζει στο παιχνίδι το στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα, για να αυξομειώνεις το χώρο για τα πόδια ή το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου σου.
Μετά τις σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό του έλεγχο ο 1,0 TSI του ανανεωμένου T-Cross αποδίδει και πάλι 116 ίππους, έχοντας συγκριτικά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τα άλλα δύο SUVάκια, και από στάση και σε ενδιάμεσες ταχύτητες.
Μάρκα/Μοντέλο | MG ZS | Nissan Juke | Volkswagen T-Cross | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 7 | 3 | 4 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | LUXURY PACK | N-CONNECTA | MORE | |||||
Τιμή | ||||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | MICHELIN | BRIGESTONE | GOODYEAR | |||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 215 | 205 | |||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
74 | |||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,4 | 11,04 | 10,7 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39 | 36 | 38,5 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,9 | 17,7 | 17,4 | |||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 123,4 | 128,3 | 128,6 | |||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,4 | 8,19 | 6,9 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 21 | 12,7 | 10,3 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 69,2 | 66,8 | 68 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 71,1 | 70,1 | 69,5 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9 | 7,9 | 8,3 | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
7,2 | 5,5 | 5,4 | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,3 | 6,8 | 7,2 | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
667 | 836 | 741 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,35 | 1,27 | 1,34 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | 1,4 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 16 | 13,8 | 14,5 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 7 | 1,5 | 4,5 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
448 | 422 | 455 | |||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
7 | |||||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
75 | 75,5 | 67 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
88 | 101,5 | 100 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
101 | 123,5 | 110 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
880 | 725 | 640 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
445 | 350/530 | 442 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
195 | 198 | 199,5 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
103 | 110,5 | 102 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross |
Σελίδα 3 | MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |