Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ παρά την απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός θα βρει τη σωστή θέση οδήγησης.
MG ZS Vs Nissan Juke Vs Volkswagen T-Cross: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει το Juke με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα
Οδηγικά τα τρία μοντέλα της δοκιμής μας έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Για παράδειγμα, το Nissan Juke είναι το πιο οδηγοκεντρικό εκ των τριών, με συμπεριφορά που το κάνει να ξεχωρίζει συνολικά από τον ανταγωνισμό. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του
εξασφαλίζει αμεσότητα στις αντιδράσεις και καλύτερα κρατήματα, με τα έξτρα ηλεκτρονικά συστήματα να ενισχύουν ακόμη περισσότερο το fun to drive στιλ του μοντέλου. Θυμίζουμε πως στο Juke, εκτός από τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά συστήματα, διαθέτει επιπλέον και τα Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό).
Αποτελεσματικό και άνετο στο δρόμο είναι το VW T-Cross, που παρουσιάζεται αρκούντως ικανό όταν του ζητηθεί να κινηθεί γρήγορα. Το 60άρι προφίλ των ελαστικών συμβάλλει στην γενικότερη αίσθηση άνεσης, με την σχετικά μαλακή ανάρτηση να απορροφά αρκετά ικανοποιητικά τους όποιους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Θα θέλαμε λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους και καλύτερη ηχομόνωση, για να μιλήσουμε για ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Ουδέτερη συμπεριφορά, τέλος, έχει το MG ZS που προσεγγίζει τον μέσο οικογενειάρχη που αναζητά μία σχετική άνεση και αποτελεσματικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Και για να το πετύχει έλαβε μία ανάρτηση με μαλακή ρύθμιση, που τα καταφέρνει αρκετά καλά απέναντι στις κακοτοπιές. Μειονέκτημα για τις εντός πόλης μετακινήσεις είναι ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,1 μ.), στοιχείο που υποσκελίζει η παρουσία της κάμερας των 360 μοιρών.