Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο & οδηγοκεντρικό το C-HR, αποτελεσματικό & με πολύ καλά φρένα το Kona
Στο δρόμο, Hyundai Kona και Toyota C-HR έχουν διαφορετική προσέγγιση, που θα «κουμπώσει» σε διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Το ελαφρύτερο Toyota C-HR, για παράδειγμα, «βγάζει» στο δρόμο μία πιο ευχάριστη αίσθηση, που σε εμπνέει περισσότερο. Τα στάνταρ bucket καθίσματα σε... βάζουν στο παιχνίδι, τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης κρατάνε πιο αποφασιστικά το αμάξωμα σε μία απότομη στροφή, ενώ το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι συμμετέχει ενεργά σε κάθε εντολή του οδηγού. Μέσα στην πόλη, είναι άνετο, η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για μεγάλο διάστημα της μέρας κρίνεται εξαιρετικά αγχολυτική, ενώ η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας λύνει τυχόν προβλήματα ορατότητας προς τα πίσω.
Τέτοιες δυσκολίες δεν αντιμετωπίζει οδηγός του Hyundai Kona, ο οποίος κάθεται αρκετά ψηλά και απολαμβάνει καλή θέαση σε όλες τις πλευρές. Εξάλλου, με κύκλο στροφής μόλις στα 10,6 μέτρα, το Kona είναι κάτι παραπάνω από ευέλικτο, περισσότερο από ό,τι ενδεχομένως σε προδιαθέτει το εκτόπισμά του. Από εκεί και πέρα, η παρουσία πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει σβέλτη και ασφαλή πορεία σε κάθε διαδρομή, με την σουίτα συστημάτων υποβοήθησης Hyundai SmartSense να κάνουν τη διαφορά σε ένα μακρινό ταξίδι. Στον τομέα της άνεσης, τέλος, το Kona θα δυσκολευτεί ελαφρώς με τα έντονα «κατσαρά», ενώ σε ένα ξαφνικό φρενάρισμα δεν θα προβληματιστεί καθόλου, με τα 37 μέτρα του 100-0 χλμ./ώρα να συγκαταλέγονται στις αρκετά καλές μετρήσεις τις κατηγορίας.