Οδική συμπεριφορά: Τι κρατάμε από τα δύο αυτοκίνητα;
Οδηγικά, τα δύο μεσαία SUV κινούνται σε... παράλληλους δρόμους, προσφέροντας χαρακτηριστικά που αναζητά κανείς επιλέγοντας ένα υβριδικό αυτής της κατηγορίας. Διότι προτεραιότητα δεν είναι οι υψηλές ταχύτητες και το κορυφαίο κράτημα, αλλά η ποιότητα κύλισης, εντός και εκτός πόλης.
«Σταχυολογώντας» περισσότερο τα δύο μοντέλα, στο Ford Kuga επενδύει περισσότερο στην άνεση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Η αρμονική λειτουργία του υβριδικού συνόλου φαίνεται στους πολύ χαμηλούς εξωτερικούς θορύβους (μόλις 67,4 dB στα 120 χλμ./ώρα), με το ηλεκτρομοτέρ των 125 ίππων να συμμετέχει ενεργά στην όλη διαδικασία. Μέσα στην πόλη, τώρα, η υψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζει καλή περιμετρική ορατότητα, με την στάνταρ πανοραμική κάμερα των 360 μοιρών να αντισταθμίζει τις όποιες δυσκολίες από τον μεγάλο κύκλο στροφής (11,4 μ.). Τέλος, τα φρένα είναι εξαιρετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικά, ενώ τα 180 χλστ. από το έδαφος είναι παραπάνω από αρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.