- Έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα από το μεγαλύτερο Dacia Duster
- Χωράει εύκολα 3 ενήλικους πίσω και ακόμη πιο άνετα 3 παιδιά
- Έχει ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες
- Ήπια υβριδικό που παρκάρει/ξεπαρκάρει ηλεκτρικά ή Plug-in υβριδικό έως 240 ίππoυς
Χωράει εύκολα 3 ενήλικους πίσω και ακόμη πιο άνετα 3 παιδιά
Το Jeep Renegade είναι ίσως το μοναδικό γνήσιο off-road μοντέλο στην κατηγορία του, αφού έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις κατάλληλες γωνίες (αναρρίχησης, φυγής, ράμπας) για άνετη αντιμετώπιση των κακοτεχνιών εντός και εκτός δρόμου σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά παράλληλα διακρίνεται και σε έναν τομέα που ίσως πολλοί δεν περίμεναν.
Πρόκειται για την δυνατότητα του Renegade να μεταφέρει με άνεση ακόμη και 5 ενήλικες επιβάτες, χάρη στο πίσω κάθισμα φάρδους 138,5 εκατοστών, το μεγαλύτερο στην κατηγορία του (μαζί με το Hyundai Bayon). Αυτό δικαιολογείται γιατί ένας μέσος ενήλικας (1,75 ύψος, 75 κιλά) θέλει 45 εκατοστά για να κάτσει στο πίσω κάθισμα, συνεπώς το Renegade μπορεί να χωρέσει 3 τέτοιους ανθρώπους αφού (45+45+45=135 εκ.). Ακόμη πιο ευρύχωρο είναι το Renegade, εάν κληθεί να μεταφέρει τρία παιδιά, αφού το κάθε παιδί χρειάζεται κατά μέσο όρο 35 εκατοστά (35+35+35=105 εκ.).
Έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα από το μεγαλύτερο Dacia Duster
Θεωρητικά, ένα μικρότερο σε μέγεθος SUV προσφέρει λιγότερη άνεση στους επιβάτες του. Αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση του Renegade, αφού το μικρό SUV της Jeep, εκτός από το φαρδύτερο πίσω κάθισμα ανάμεσα σε περίπου 25 άλλα μοντέλα, ξεπερνά ακόμη και κάποια SUV μεγαλύτερης κατηγορίας (οικογενειακά), όπως για παράδειγμα το Dacia Duster, του οποίου το πίσω κάθισμα έχει φάρδος 1,33 μέτρα.
Έχει ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες
Ένα από τα κρυφά όπλα του Renegade είναι πως διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση και στον πίσω άξονα (γόνατα ΜακΦέρσον) που καταφέρνει αφενός να «σιδερώνει» τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδικού δικτύου και αφετέρου να κοντρολάρει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος του και την κλίση του. Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα οι επιβάτες του μικρού SUV να αισθάνονται άνετα κατά την κύλιση του αυτοκινήτου, αφού δεν «αισθάνονται» τις λακκούβες ούτε γυμνάζουν τους κοιλιακούς τους σε κάθε στροφή.
Συνέχεια του άρθρου >>>