- To Nissan X-Trail Hybrid κάνει 45 χιλιάρικα, ίδια τιμή το Ariya
- Πληρώνεις 7,5 ευρώ λιγότερα για κάθε 100 χλμ.(σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ariya
- Έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι το υβριδικό X-Trail (700 αντί για 350 χλμ.)
- Χωράει μια βαλίτσα παραπάνω το πορτ-μπαγκάζ του X-Trail
To Nissan X-Trail Hybrid κάνει 45 χιλιάρικα, το Ariya (αντίστοιχο σε ηλεκτρικό) κάνει 40
Τα τελευταία χρόνια και με την έναρξη της ηλεκτροκίνησης βλέπαμε να παρουσιάζονται καινούρια ηλεκτρικά μοντέλα με τιμή αρκετά έως πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που είχαν αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πλέον όμως ο ανταγωνισμός και η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αλλάζει το σκηνικό και ερχόμαστε αντιμέτωποι σε περιπτώσεις όπου ένα ηλεκτρικό μοντέλο έρχεται σε ίδια τιμή με ένα θερμικό!
Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή των δύο μεγάλων και εντυπωσιακών SUV της Nissan. Δηλαδή του Nissan X-Trail e-Power με τους 204 ίππους, το οποίο ξεκινάει από τις 45.190 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Acenta, και του Nissan Ariya με τη μπαταρία χωρητικότητας 63 kWh και τα 218 άλογα στην βασική του έκδοση (Advance), το οποίο μετά εκπτώσεις (αναλυτικά στο δίκτυο της Nissan), κοστίζει 45.900 ευρώ (διαβάστε την δοκιμή της έκδοση με τα 242 άλογα). Τι διαφορές στα σημεία έχουν τα δύο μοντέλα;
Πληρώνεις 7,5 ευρώ λιγότερα για κάθε 100 χλμ.(σε πόλη και ταξίδι) με το ηλεκτρικό Ariya
H Νissan ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση ενέργειας στο Ariya είναι 17,6 kWh/100 χλμ. (WLTP), νούμερο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αφού στην δοκιμή μας στο Ariya με τη μεγαλύτερη μπαταρία και τα 242 άλογα, η μέση κατανάλωση ήταν 19 kWh/100 χλμ.. Αυτό σημαίνει πως αν φορτίζεις το Ariya σπίτι, για κάθε 100 χιλιόμετρα που κάνεις σε πόλη και στο ταξίδι θα βγάζεις από την τσέπη 3 ευρώ. Πολύ οικονομικό σε κατανάλωση είναι το Χ-Trail, με τη Nissan να ανακοινώνει 5,8 λτ./100 χλμ. νούμερο που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αφού συμβαδίζει με τα όσα διαπιστώσαμε στην δοκιμή μας στο τετρακίνητο υβριδικό X-Trail e-Power. Με τιμή βενζίνης στα 1,82 ευρώ, για κάθε 100 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης θα χρειαστεί να δίνει 10,5 ευρώ, ενώ, αντίθετα, με το ηλεκτρικό, δεν χρειάζεται πρίζα για να φορτίσει και έτσι απαλλάσσεται από αυτή την... ταλαιπωρία.
Έχει διπλάσια αυτονομία στο ταξίδι το υβριδικό X-Trail (700 αντί για 350 χλμ.)
Το ηλεκτρικό Ariya προσφέρει οικονομικότερες μετακινήσεις από το X-Trail E-Power, ωστόσο, αν θελήσεις να κάνεις ένα μακρύ ταξίδι, το Χ-Trail είναι πιο πρακτική επιλογή. Το λέμε αυτό γιατί η αυτονομία του ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ, την ίδια στιγμή που το Ariya, όταν κινείται στον αυτοκινητόδρομο, μπορεί να κάνει περίπου 350 χιλιόμετρα (πριν σταματήσει για φόρτιση).
Συνέχεια του άρθρου >>>