- Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)
- Έχει super αναλογία ευρώ/ίππο, κάθε άλογο του Kona κοστίζει 152 ευρώ
- 198 άλογα σημαίνει και δυνατές επιδόσεις, έχει το πιο γρήγορο 0-100
- Πίσω κάθεται άνετα ακόμη και... μπασκετμπολίστας (1,9 μ. ύψος)
Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)
Το Hyundai Kona των 198 ίππων είναι η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του οικογενειακού, πλέον, κορεατικού SUV. Παράλληλα, το 2ης γενιάς Hyundai Kona έχει τα περισσότερα turbo άλογα στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, για κινητήρες κάτω από 2,0 λίτρα. Το λέμε αυτό διότι στην χώρα μας -δυστυχώς- ακόμα φορολογούνται οι κινητήρες άνω των 2,0 λτ..
Έχει πολύ καλή αναλογία ευρώ/ίππο, κάθε άλογο του Kona κοστίζει 153 ευρώ
Το ισχυρότερο Kona είναι διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη ή με 6άρι χειροκίνητο (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του) και προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την Distinctive (που είναι η μεσαίου επιπέδου από 30.290 ευρώ) και την N Line (από 32.090 ευρώ). Που σημαίνει ότι στη «βασική» έκδοση του Kona, κάθε ένα από τα 198 του άλογα κοστίζει γύρω στα 152 ευρώ, μια από τις καλύτερες αναλογίες που παίζουν στην αγορά.
Στο sport mode, το Kona έχει το πιο γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα και κορυφαίες ενδιάμεσες επιταχύνσεις ανάμεσα στα υπόλοιπα χειροκίνητα μοντέλα της κατηγορίας
198 άλογα σημαίνει και δυνατές επιδόσεις, έχει το πιο γρήγορο 0-100
Κάτω από το καπό του Hyundai Kona συναντάμε τον turbo βενζινοκινητήρα τεχνολογίας συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος στην παρούσα έκδοση έχει χωρητικότητα 1.598 κυβικών εκατοστών (265 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.). Σε χαμηλές λοιπόν στροφές θα «νιώσεις» ένα νεύρο, ενώ καθώς ανεβάζεις ταχύτητα υπάρχει μία γραμμικότητα στην απόδοση και όχι κάποιο βίαιο ξέσπασμα. Στο sport mode βέβαια η επιτάχυνση είναι πιο έντονη και γιΆ αυτό οι επιδόσεις είναι από τις κορυφαίες ανάμεσα στα υπόλοιπα χειροκίνητα μοντέλα της κατηγορίας. Έχει το πιο γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα και κορυφαίες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνεται η κατανάλωσή του, καθώς τα 8 λίτρα στα 100 χλμ. μέσων πραγματικών συνθηκών κρίνονται ικανοποιητικά.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Hi-tech καμπίνα με χώρους για μπασκετμπολίστες (1,9 μ. ύψος) |
Σελίδα 3 | Παρά το σπορ προφίλ του, είναι άνετο στην καθημερινότητα |