Πού διαφέρουν τα δύο νέα smart #1 και #3;
- Μικρό SUV πόλης το #1, οικογενειακό SUV το #3
- Τα πίσω καθίσματα του #1 είναι συρόμενα, για περισσότερο χώρο στα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
- Το #3 έχει 100 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
- Έχουν ίδιες μπαταρίες και ισχύ (από 272 έως 428 ίππους στην έκδοση BRABUS)
Μικρό SUV πόλης το #1, οικογενειακό SUV το #3
Η smart έγινε πασίγνωστη με τα λιλιπούτεια μοντέλα της και αιχμή του δόρατος ήταν το fortwo, ένα μίνι αυτοκίνητο με μήκος 2,7 μέτρα που μπορούσε να παρκάρει ακόμα και στα πλέον απίθανα σημεία, προσφέροντας έτσι λύση στο τεράστιο πρόβλημα στάθμευσης στις μεγαλουπόλεις.
Στο σήμερα, η smart θέλει να επιστρέψει στο προσκήνιο συνδυάζοντας τη μοντέρνα φιλοσοφία σχεδίασης από τη Mercedes με την τεχνογνωσία και τα ηλεκτρικά μηχανικά σύνολα της Geely και αναπτύσσοντας μια νέα γκάμα από ηλεκτρικά αυτοκίνητα που περιλαμβάνει αρχικά τα #1 και #3. Ας δούμε τις διαφορές και τις ομοιότητές τους.
Η πρώτη διαφορά μεταξύ του #1 (από 27.950 ευρώ) και του #3 (από 31.900 ευρώ) αφορά τις διαστάσεις, αφού το πρώτο έχει μήκος 4,27 μέτρα και άρα χαρακτηρίζεται ως μικρό SUV πόλης, την στιγμή που το δεύτερο είναι 13 εκατοστά πιο μακρύ (μήκος 4,4 μέτρα), που σημαίνει πως είναι ένα οικογενειακό SUV, όμως έχει μικρότερο ύψος κατά 8 εκατοστά σε σχέση με το #1 καθώς υιοθετεί coupe σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει από τα περισσότερα SUV της κατηγορίας του.
Όσον αφορά την σχεδίαση, οι διαφορές είναι μικρές, αφού και στα δύο μοντέλα βλέπουμε μεγάλες στρογγυλές επιφάνειες, παρόμοια φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής μπάρας τόσο μπροστά όσο και πίσω στα πρότυπα των ηλεκτρικών Mercedes και χωνευτές χειρολαβές. Συνολικά, το #1 είναι ίσως πιο trendy έχοντας 2,2 εκ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ το #3 φαίνεται πιο επιβλητικό χάρη στη μεγάλη του μάσκα και το μεγαλύτερο φάρδος του (2,2 εκ).
Τα πίσω καθίσματα του #1 είναι συρόμενα, για περισσότερο χώρο στα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Τα δύο μοντέλα μοιάζουν πολύ μεταξύ τους μέσα στην καμπίνα, ακολουθούν την ίδια αρχιτεκτονική με τη χρήση καλών υλικών με πολλές μαλακές επιφάνειες σε ταμπλό, πόρτες και στα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Οι λίγες διαφορές εντοπίζονται στο γεγονός ότι το #1 έχει δύο οριζόντιους κεντρικούς αεραγωγούς όταν το #3 έχει τρεις στρογγυλούς και πως το πρώτο έρχεται με συρόμενο πίσω κάθισμα που αυξομειώνει τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των επιβατών και το πορτ-μπαγκάζ.
Επίσης, βλέπουμε πως εξοπλίζονται με το ίδιο πολυλειτουργικό τιμόνι και τις ίδιες οθόνες, μια μακρόστενη μεγέθους 12,8 ιντσών για τον πίνακα οργάνων απ όπου ο οδηγός ενημερώνεται για όλα όσα αφορούν το αυτοκίνητο και μια 9,2 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας και χρησιμεύει για τον έλεγχο του συστήματος infotainment, ενώ υπάρχει και Heads-Up Display 10 ιντσών.