|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
περισσότερα » | |||||
Αφού το κράτος θέλει «πράσινα» ταξί γιατί δεν τους βγάζει τους φόρους; | |||||
Διαβάστηκε από 8675 αναγνώστες | |||||
- Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα μειώσουν κατα πολύ τους ρύπους στις πόλεις - Τα ταξί είναι τα οχήματα που κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις - Οι ταξιτζήδες δεν μπορεί να πληρώσουν τη νύφη της ηλεκτροκίνησης χωρίς φοροελαφρύνσεις - Η απόκτηση ηλεκτρικού ταξί πρέπει να γίνει χωρίς ΦΠΑ & τέλος ταξινόμησης Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα μειώσουν τους ρύπους στις πόλειςΠολιτική για το περιβάλλον και είσπραξη φόρων δεν γίνεται την ίδια στιγμή. Αν το δημόσιο αγοράζει ηλεκτρικά λεωφορεία, φυσικά χωρίς φόρο, δεν πρέπει να μπορούν και τα ταξί να αντικατασταθούν με τον ίδιο τρόπο; Πρέπει το δημόσιο να «βγάλει» και από την ανανέωση του στόλου των ταξί;Τα λέγαμε πριν καιρό, αν υπάρχει διάθεση για πολιτική για το περιβάλλον, πρώτα πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη το κράτος και να αλλάξει τον αρχαίο στόλο λεωφορείων με νέα, ηλεκτρικά. Τα λεωφορεία, ως βαρέα οχήματα, ρυπαίνουν πολύ, ακόμη και στις πιο «πράσινες» εκδόσεις τους. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι σίγουρα το μέλλον για τις πόλεις, και ήδη έγινε η αρχή και στην Ελλάδα. Το κόστος είναι μεγάλο, και το πληρώνουμε με τους φόρους μας. Για το δημόσιο η επένδυση αυτή έρχεται στο ελάχιστο κόστος, αφού το δημόσιο δεν πληρώνει φόρους στο ίδιο το δημόσιο. Τα ταξί είναι τα οχήματα που κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στις πόλειςΌμως τα λεωφορεία είναι μόνο η αρχή και το καλό παράδειγμα. Γιατί μέσα στις πόλεις τα περισσότερα χιλιόμετρα τα «γράφουν» τα ταξί. Και τα ταξί στην Ελλάδα έχουν πάρει παράταση ζωής, κάτι που μπορεί να τους επιτρέπει να «δουλεύουν» χωρίς άμεση απαίτηση αντικατάστασης, και άρα κόστους, αλλά αυτό δεν συνάδει με μια πολιτική για το περιβάλλον. Ακόμη περισσότερο όταν τα περισσότερα ταξί είναι diesel και λίγα από αυτά είναι Euro 6 ή νεότερα. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως τα diesel παλαιότερα του Euro 6 ήδη πληρώνουν διόδια για να μπουν σε πολλές πόλεις της Ευρώπης.Οι ταξιτζήδες δεν μπορεί να πληρώσουν τη νύφη της ηλεκτροκίνησης χωρίς φοροελαφρύνσειςΗ αντικατάσταση των ταξί όμως δεν μπορεί να είναι υποχρέωση μόνο των ταξιτζήδων. Σαφώς και είναι αυτοί που τα «δουλεύουν», και θα είναι και αυτοί που θα τα πληρώσουν. Όμως αν το κράτος θέλει καθαρά και ηλεκτρικά ταξί, δεν μπορεί να υποχρεώσει τους ταξιτζήδες να τα πληρώσουν χρυσά. Όπως το δημόσιο δεν πληρώνει φόρο για να αλλάξει το στόλο του, για το περιβάλλον, έτσι και τα ταξί, αφού επείγει να αντικατασταθούν με νέα, επίσης για το περιβάλλον, το δημόσιο δεν μπορεί να έχει την απαίτηση και από αυτή τη δουλειά να τα «κονομήσει». Αν το κράτος είναι σοβαρό για το περιβάλλον και θέλει να καθαρίσει τις πόλεις, πρέπει να δώσει μηδενικό φόρο και τέλος ταξινόμησης στην αντικατάσταση των παλαιών ταξί με ηλεκτρικά. Δηλαδή η αγορά να γίνεται χωρίς να βάλει στην τσέπη ούτε ένα ευρώ το δημόσιο, ώστε να μπορούν οι ταξιτζήδες να τα αποκτήσουν στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. Όπως «ψώνισε» το δημόσιο τα δικά του λεωφορεία.Η απόκτηση ηλεκτρικού ταξί πρέπει να γίνει με μηδενικούς φόρουςΤι λες, δεν είναι δίκαιο αφού περιμένουμε να βάλουν το χέρι στην τσέπη για το καλό όλων οι ταξιτζήδες, να μην περιμένουμε να «τσεπώσει» από αυτή την διαδικασία και το δημόσιο; Ας το κοστολογήσει, και ας το πάρει ως «δική του» επένδυση στην πολιτική για ένα καλύτερο περιβάλλον. Όχι με κονδύλι, αλλά με μια μικρή μείωση εσόδων.Δεν είναι το σωστό αν όχι απλά το δίκαιο; Τι λες; Δεν θα είναι ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσουμε σύγχρονα και «καθαρά» ταξί; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr