Το νέο Audi A3 αποκτά την ισχυρή, αλλά και πιο οικονομική σε κατανάλωση έκδοση της γκάμας του με τεχνολογία Plug-In Hybrid κάνοντας και μέσω αυτής επίδειξη ικανοτήτων στην κατηγορία.
Ο «εξηλεκτρισμός» είναι το μονοπάτι που ακολουθούν πλέον όλοι οι κατασκευαστές, σε όλες τις πιθανές του μορφές για να μειώσουν τον μέσο όρο εκπεμπόμενων ρύπων των μοντέλων τους. Το νέο Audi A3 στηρίζεται στις ήπια υβριδικές του εκδόσεις που πλαισιώνουν τις συμβατικές του, όμως η Audi το προσφέρει και στην κορυφαία Plug-In Hybrid έκδοσή του και σε αυτή του τη γενιά, αφού μην ξεχνάμε πως το Α3 ήταν το πρώτο μικρομεσαίο με τέτοια τεχνολογία και από την προηγούμενη γενιά του. Το A3 σε αυτή του την έκδοση αποδίδει 204 ίππους (σ.σ. διαθέσιμο και σε έκδοση 45 TFSI e με 245 ίππους) και κοστίζει από 42.670 ευρώ (47.380 ευρώ στην έκδοση S Line). Σημειώστε εδώ πως με λιανική τιμή προ φόρων στα 32.436 και 36.028 ευρώ αντίστοιχα, επωφελείται του νόμου και έχει μηδενική φορολόγηση για εταιρική χρήση. Ας το γνωρίσουμε.
Εμφάνιση: Μια υποδοχή πρίζας διαφορά…
Πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να υποδηλώνει πως αυτή η έκδοση του Audi A3 «μπαίνει και στην πρίζα» πλην της τάπας που συναντάμε στο εμπρός φτερό και κρύβει την υποδοχή φόρτισής του. Από εκεί και ύστερα και αυτό το A3 είναι κομψό και δυναμικό χάρη στη χαμηλή γραμμή του καπό, στην επιβλητική του μάσκα, στα έντονα πλαϊνά νεύρα, στους τονισμένους θόλους και στα χαρακτηριστικά φώτα τεχνολογίας Matrix LED. Η δυναμική του τονίζεται περισσότερο στις εκδόσεις S-Line, όπως σε αυτή του μοντέλου της δοκιμής, ενώ στην έκδοση Advanced που είναι και αυτή διαθέσιμη με αυτή την τεχνολογία, το Α3 προβάλλει έναν ελαφρώς πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, πάντα σε σχέση με την βασική έκδοση Basic.
Εσωτερικό – Χώροι: Κορυφαίο ποιοτικά και σύγχρονο, μικρότερο σε χώρο αποσκευών
Στο εσωτερικό του Α3 40 ΤFSI e οι διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις του εντοπίζονται μόνο στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment MMI, τα οποία διαθέτουν επιπλέον στοιχεία που αφορούν την Plug-In Hybrid τεχνολογία του και την ενημέρωση του οδηγού του για την κατάσταση λειτουργίας του, την φόρτισή του και την επιλογή του. Το εσωτερικό παραμένει κορυφαίο ποιοτικά με εξαιρετική συναρμολόγηση και όμορφο φινίρισμα, ενώ πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης όπως άλλωστε σε όλα τα Α3 νέας γενιάς. Διαφορά υπάρχει σε επίπεδο χώρων όχι όμως για τους επιβάτες που παραμένουν επαρκείς και σε αυτή την έκδοση, αλλά στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών που έχει μειωθεί κατά 100 λίτρα λόγω της Plug-In υβριδικής τεχνολογίας του και ανέρχεται έτσι στα 280 λίτρα.