Στην κορυφή… σαν τα χιόνια: Το νέο Audi S3 στην 4η γενιά του συνεχίζει την ιστορία του ονόματός του και βασιζόμενο πάνω στο εξαιρετικό νέο A3, αποτελεί το πιο user friendly αυτοκίνητο με τέτοια απόδοση.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch αυτοκινήτων άλλαξε από τότε που η Audi επένδυσε σε αυτή με το S3. Με τετρακίνηση haldex και 210 άλογα στην πρώτη του γενιά, το S3 έβαλε την ευκολία και την απόλαυση στην οδήγηση στην κατηγορία αυτή χωρίς περιορισμούς. Στις γενιές που ακολούθησαν η εξέλιξη της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας του ποτέ δεν παρέκκλιναν του αρχικού του στόχου και ποτέ δεν φλέρταρε με την ανώτερη κλίμακα της κατηγορίας (βλέπε Mercedes-AMG A45 και Honda Civic Type-R), άσχετα πως θα μπορούσε βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών. Με λίγα λόγια το Audi S3 είναι ο ορισμός του politically correct αυτοκινήτου που μπορεί να αποτελέσει το καθημερινό «όπλο» του καθενός και να το χρησιμοποιήσει είτε για να πάει στο σούπερ μάρκετ, είτε για απολαύσει μια ορεινή διαδρομή.
Eμφάνιση: Πάντα διακριτικά… άγριο
Το Audi S3 ανέκαθεν στήριζε το γενικότερό του προφίλ και στην εμφάνισή του. Μέσω αυτής δείχνει πιο «άγριο» και σπορ από τις απλές εκδόσεις του A3 που βασίζεται χωρίς όμως να «διατυμπανίζει» την διαφορετικότητά του. Oι επεμβάσεις στην 4η γενιά είναι διακριτικές λοιπόν και αφορούν στην εμπρόσθια ανασχεδιασμένη μάσκα και τους προφυλακτήρες, την προσθήκη γυαλιστερών ματ μασπιέ, των ξεχωριστών ζαντών των 19 ιντσών (προαιρετικές) και του ανασχεδιασμένου πιο σπορ πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί τις 4 απολήξεις των εξατμίσεων. Βέβαια το ξεχωριστό χρώμα λανσαρίσματος «Python Yellow» που βλέπετε στις φωτογραφίες, αντιτίθεται στις αρχές και το δόγμα του S3, αφού είναι ικανό να τραβήξει το μάτι από μόνο του επισημαίνοντας την διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης. Εδώ να πούμε πως ο κωδικός S3 εκτός από την Sportback 5θυρη έκδοση, συνοδεύει και την Sedan έκδοση αμαξώματος του νέου Audi A3, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του δεν διατίθεται σε 3θυρο αμάξωμα.
Εσωτερικό-Χώροι: Α3 με Sπορ λεπτομέρειες
Το εσωτερικό του S3 δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό των συμβατικών Α3, παραμένοντας κορυφαίο σε ποιότητα, συναρμολόγηση και φινίρισμα προβάλλοντας βεβαίως και έναν digital διάκοσμο αισθητικά. Για την περίσταση αυτός έχει δεχθεί πιο σπορ στοιχεία όπως είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, τα δερμάτινα καθίσματα με την κορυφαία στήριξη, το τιμόνι και οι όμορφες κίτρινες ραφές στις περισσότερες επιφάνειές του. Οι χώροι για τους επιβάτες δεν μεταβάλλονται σε σχέση με τα απλά A3 παραμένοντας επαρκείς, ο χώρος αποσκευών ωστόσο με 325 λίτρα (έναντι 380 των απλών) ικανοποιεί οριακά.
Πολύ μικρό ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά. Τα 65 είναι πολλά, για ένα hot hatch ακόμα κ όταν είναι premium σε όλα του. Όσοι ιδιώτες ή με τη μορφή εταιρικού διαθέτουν αυτό το budget, θα επιλέξουν κάτι πιο ....μεγάλο/ογκόδες (με υποδεέστερες φυσικά επιδόσεις), για να μπουν στο μάτι του γείτονα! μια ντουλάπα με ρόδες, δηλαδή «ες γιου βι».
Πάντως θεωρώ ότι είναι πιο πιθανό να πουληθούν περισσότερα SQ3 στην Ελλάδα από ότι s3 (δεν έχω στοιχεία, τυχαία το αναφέρω).
Πολύ μικρό ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά. Τα 65 είναι πολλά, για ένα hot hatch ακόμα κ όταν είναι premium σε όλα του. Όσοι ιδιώτες ή με τη μορφή εταιρικού διαθέτουν αυτό το budget, θα επιλέξουν κάτι πιο ....μεγάλο/ογκόδες (με υποδεέστερες φυσικά επιδόσεις), για να μπουν στο μάτι του γείτονα! μια ντουλάπα με ρόδες, δηλαδή «ες γιου βι». Πάντως θεωρώ ότι είναι πιο πιθανό να πουληθούν περισσότερα SQ3 στην Ελλάδα από ότι s3 (δεν έχω στοιχεία, τυχαία το αναφέρω).