Μια teaser εικόνα της επόμενης γενιάς Α-Class hatchback έδωσε στη δημοσιότητα η Mercedes ενώ παράλληλα επιβεβαίωσε ότι το ντεμπούτο της θα γίνει στο Αμστερνταμ στις 2 Φεβρουαρίου.
Από τα λίγα πράγματα που μπορούμε να διακρίνουμε, θεωρείται σίγουρο ότι νέα Α-Class θα λάβει πολλές επιρροές στο σχεδιαστικό της στυλ τόσο από το Concept A Sedan που είχαμε δει το προηγούμενο έτος, όσο και από την τελευταίας γενιάς CLS που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Ο πρόβολος φαίνεται ότι θα γίνει πιο επιθετικός, με τα φωτιστικά σώματα να είναι πλέον πιο «αιχμηρά» ενώ η χαρακτηριστική γρίλια της μάρκας θα δώσει για ακόμη μια φορά το παρών.
Το επερχόμενο γερμανικό μοντέλο αναμένεται να βασιστεί στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture), ενώ σε ότι αφορά το εσωτερικό θα διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό κατασκευασμένο από υλικά ανώτερης ποιότητας, ψηφιακά όργανα και ένα νέο σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας Comand 5. Θα υπάρχει επίσης ανασχεδιασμένο τιμόνι με χειριστήρια touchpad, νέα αγωνιστικά καθίσματα και μια σειρά από νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ως μέρος του επιπέδου 2 της Mercedes για αυτόνομη οδήγηση, τεχνολογία η οποία συμπεριλήφθηκε πρωτίστως στην κατηγορία S.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η A-Class θα διαθέτει μια σειρά νέων τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων, οι οποίοι πιθανότατα θα προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία και λιγότερες εκπομπές ρύπων από τις σημερινές μονάδες. Στη βάση των νέων μηχανικών συνόλων θα βρίσκεται ο νέος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από τη Renault, ενώ ίσως προσφερθεί για πρώτη φορά μια έκδοση 1.300 κ.εκ.
Πάνω από αυτούς θα βρίσκεται ο 1,6 και 2,0 λίτρων βενζινοκινητήρας M260, ενώ στην ισχυρότερη του έκδοση θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 48V, έχοντας στη φαρέτρα του ήπια υβριδική τεχνολογία.
Οι πετρελαιοκινητήρες θα βασίζονται στον τελευταίο τετρακύλινδρο 2-λιτρο κινητήρα της Mercedes (OM654) και θα είναι διαθέσιμοι σε τρεις version, ενώ σχεδιάζεται και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία όπως όλα δείχνουν θα αποτελείται από τον 1.400άρη βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο θα συνοδεύεται με ένα πακέτο μπαταριών λιθίου που θα προσφέρει στην A-Class επιπλέον αυτονομία 50 χιλιομέτρων.
Πέραν αυτού, η καθ` ολοκληρίαν αλλαγή της γκάμας των κινητήρων του γερμανικού μοντέλου περιλαμβάνει και την κορυφαία AMG έκδοση A45 που θα ανεβάσει την απόδοσή της στους 400+ ίππους, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως αναμένεται και άλλη μια έκδοση AMG με περίπου 300 άλογα.
Οι κινητήρες θα συνεργάζονται με αναθεωρημένες εκδόσεις των σημερινών εξατάχυτων χειροκίνητων και του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT) της γερμανικής φίρμας, ενώ σε κάποιες εκδόσεις η Mercedes θα προσφερθεί το 9αρι DCT αλλά και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.