Ψηφιακό σχέδιο για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η νέας γενιάς Μercedes-AMG C 63.
Yβριδική με 550 PS η νέα Μercedes-AMG C 63
4.127 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2021)
Χωρίς V8 μοτέρ βενζίνης αλλά με υβριδικό κινητήριο σύνολο με βάση τον 2λιτρο turbo της AMG A 45 S θα λανσαριστεί η νέα Μercedes-AMG C 63. Διαβάστε τι άλλο γνωρίζουμε.
Πριν λίγες εβδομάδες, άρχισαν οι πρώτοι ψίθυροι πως η Μercedes-AMG C 63 δεν θα λανσαριστεί με κάποιο V8 μοτέρ αλλά με το τετρακύλινδρο δίλιτρο μοτέρ της AMG A 45 S και πλέον φαίνεται πως διεθνή μέσα προσφέρουν κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα γίνονται γνωστά η Μercedes-AMG C 63, η κορυφαία έκδοση της C-Class, θα λάβει τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με μια γεννήτρια (ISG) και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που θα είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Αυτό ίσως σημαίνει πως το βάρος του αυτοκινήτου θα αυξηθεί σε σχέση με την C 63 της προηγούμενης γενιάς και πράγματι, τα δημοσιεύματα κάνουν λόγο πως το αυτοκίνητο θα ζυγίζει δύο τόνους, σχεδόν 250 κιλά περισσότερα από πριν.
Στον αντίποδα, η νέα Μercedes-AMG C 63 θα προσφέρει 550 άλογα και 800 Nm ροπής, μια αύξηση σχεδόν 50 ίππων σε σχέση με πριν. Ακόμα, το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί για 40 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά ενώ θα είναι και ελαφρώς πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Το σημαντικότερο γεγονός ωστόσο είναι ότι, λόγω της τοποθέτησης του βενζινοκίνητου μοτέρ και του ηλεκτρικού συστήματος, η κατανομή βάρους θα είναι 50:50 και ο,τι η νέα C 63 θα γίνει τετρακίνητη και θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, 0,6 δλ. γρηγορότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Η επίσημη παρουσίασή της θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες, με το εμπορικό λανσάρισμα να υπολογίζεται πως θα γίνει το 2022. Η έκδοση υψηλών επιδόσεων για τo station-wagon θα ακολουθήσει αργότερα.
Διορθώστε τον τίτλο..... Ήπια υβριδική με +129hp και 250kgr δεν παίζει να είναι, σιγουρα για PHEV πρόκειται.
...αυτό δεν θα είναι amg, όμως eamg...