Στο δρόμο: Εντός 5008, εκτός X-Trail, ισορροπία για το XC60
53.126 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2020)
Στο δρόμο και τα 3 μοντέλα χαρακτηρίζονται άνετα και ασφαλή και είναι στο σύνολό τους ευχάριστα στην οδήγηση. Από κει και πέρα τόσο το Nissan X-Trail όσο και το Volvo XC60 εφοδιάζονται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ το αποκλειστικά προσθιοκίνητο Peugeot 5008 διαθέτει το σύστημα ελέγχου του διαφορικού Grip Control (ο οδηγός επιλέγει από περιστροφικό διακόπτη ανάλογα με το έδαφος). Ξεκινώντας από την εικόνα τους σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι ξεκάθαρο πως το Nissan X-Trail έχει το πιο ευρύ πεδίο δράσης σε τέτοιες συνθήκες με τη μαλακή ανάρτηση, τις μεγάλες διαδρομές της και το ικανό σύστημα τετρακίνησης All Mode 4X4-i να το βγάζει ασπροπρόσωπο σε δύσκολες καταστάσεις. Το Volvo XC60 από την άλλη παρά το γεγονός πως διαθέτει 4κίνηση δεν προάγει αντίστοιχα μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες, με αυτή να συμπληρώνει περισσότερο τον ασφαλή, ασφάλτινο χαρακτήρα του και λιγότερο τις υποχρεώσεις του ως SUV. Σε πατημένα κομμάτια ωστόσο θα μπορέσει να κινηθεί απροβλημάτιστα όπως συμβαίνει και με το Peugeot 5008 που ξεχωρίζει για τη μεγαλύτερη απόστασή του από το έδαφος.
Το Peugeot είναι το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο εκ των τριών πάντως σε ασφάλτινες διαδρομές, με την ανάρτηση να προσφέρει πολύ καλά χαρακτηριστικά άνεσης χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακή, φροντίζοντας την ίδια στιγμή να διαχειριστεί τον όγκο του αμαξώματος ιδανικά σε πιο σβέλτες συνθήκες, και προσφέροντας παράλληλα την καλύτερη οδηγική αίσθηση.
Το Χ-Τrail είναι το πιο άνετο, με τη μαλακή του ανάρτηση να επιτρέπει κάποιες κλίσεις του αμαξώματός του υπό πίεση σε δρόμο με στροφές, ωστόσο μέσω αυτής το βάρος του δεν μπορεί να «κρυφτεί» θυμίζοντας στον οδηγό του πως αρέσκεται σε πιο ήπιες καταστάσεις.
Το Volvo XC60 είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στην καθημερινή χρήση και δη σε αστικές συνθήκες παρά τον όγκο του, ενώ εκτός πόλης αν και ικανό γενικότερα δεν ξεχωρίζει σε κάποιον τομέα. Ο οδηγός του μπορεί να εκμεταλλευθεί τον ισχυρό κινητήρα, την σχετικά σφιχτή ανάρτηση και το σύστημα 4κίνησής του για να κινηθεί σβέλτα, με την οδηγική αίσθηση ωστόσο να είναι μέτρια.
....Νομιζω ειναι μη συγκρισιμα αυτα τα μοντελα. Το Volvo ειναι(???) premium βασει τιμης, και μαλλον θα επρεπε να συγκριθει με το Q5 και το Χ3.