ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η κορυφαία Mercedes-AMG GT R λανσαρίστηκε σε έντονο πράσινο χρώμα. Μήπως οι άνθρωποι της φίρμας γνώριζαν το «πράσινο» μέλλον; Δείτε τις δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης για το μέλλον των κινητήρων στα AMG μοντέλα.

Στροφή στα ηλεκτρικά η AMG

3.697 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2018)

Οι άνθρωποι της Mercedes-AMG φαίνεται πως βρίσκονται σε σκέψεις για την ένταξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων συνόλων στα μοντέλα της, αντικαθιστώντας πλήρως τους βελτιωμένους, θηριώδεις V8 κινητήρες.

Αποκαλυπτικές ήταν οι δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, κ. Ola Kallenius, της Mercedes-AMG σε βρετανικά Μέσα όταν ερωτήθηκε για το αν πρόκειται να υπάρξουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα είπε «Γιατί όχι; Δεν είναι οριστικοποιημένο το πρόγραμμα προς το παρόν, άλλωστε έχουμε ξανά βρεθεί σε αυτό το δρόμο», αναφερόμενος στο πρότζεκτ της SLS Electric Drive που είχαμε συναντήσει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2012. Υπενθυμίζουμε πως το γερμανικό μοντέλο χρησιμοποιούσε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 740 ίππων και 999 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται από ξεχωριστά για τον κάθε άξονα κιβώτια με έλεγχο μεταφοράς της ροπής ανά τροχό.
 

Επιστρέφοντας στο παρόν, ο Kallenius ερωτηθείς για τις επικείμενες αντιδράσεις των πιστών στους V8 κινητήρες της AMG δήλωσε πως όταν κινήθηκαν από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες προς τα υπετροφοδοτούμενα σύνολα πολλοί έσπευσαν να πουν ότι θα σημάνει το τέλος του ιδιαίτερου χαρακτήρα της AMG, ωστόσο αυτές οι φωνές γρήγορα σίγησαν και δεν υπάρχει «παράπονο» από κανέναν πλέον.

Έπειτα, για να πιστούν και οι πλέον αντίθετοι με τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, αυτό το διάστημα η Mercedes-AMG είναι απασχολημένη με την προετοιμασία των πρώτων «power-hydrid» μοντέλων. Τι σημαίνει με απλά λόγια αυτός ο όρος; Η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών για μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, παρά για μεγαλύτερη αυτονομία.

Σημειώνουμε, τέλος, πως σύμφωνα με κύκλους της γερμανικής φίρμας «καρδιά» του υβριδικού συνόλου πρόκειται να αποτελέσει ο 4-λιτρος V8 biturbo κινητήρας ισχύος έως και 585 ίππων (σ.σ. στην AMG GT R) με την συνδυαστική ισχύ να ξεπερνά κατά πολύ τα 800 άλογα. Πως σας φαίνεται το πλάνο της μάρκας; Συμφωνείτε ή όχι;

FORD
DOBLO VS COURIER