
Μικρά και ηλεκτρικά SUV: smart #1 ή Volvo EX30;
Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2025
Βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, έχουν παρόμοιες διαστάσεις και χαρακτηριστικά.
Το smart #1 με συρόμενα πίσω καθίσματα, χωράει μια μικρή βαλίτσα παραπάνω.
Επιλέχθηκαν 1 - 20 από 3024 θέματα
Βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, έχουν παρόμοιες διαστάσεις και χαρακτηριστικά.
Το smart #1 με συρόμενα πίσω καθίσματα, χωράει μια μικρή βαλίτσα παραπάνω.
Είναι από τα ελάχιστα premium μικρά SUV στην αγορά.
Βγαίνει σε full υβριδικό με 136 άλογα, 4x2 ή 4x4 και καίει λίγο (4,3-4,8 λτ. στην πόλη).
Έχει το καλύτερο εσωτερικό (νο.1 σε αίσθηση πολυτέλειας & δύο μεγάλες οθόνες).
Κάνει 300 χλμ. μέσα στην πόλη με κόστος 6 ευρώ.
Τα mild hybrid έχουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που δουλεύει με μπαταρία 12, 24 ή 48 Volt.
Κάποια ήπια υβριδικά πάνε και με ρεύμα (π.χ. Peugeot 2008), όλα όμως κερδίζουν σε κατανάλωση (π.χ. Ford Puma: το νο.1 σε κατανάλωση στο ταξίδι SUV πόλης).
4.600 ευρώ λιγότερα σε τιμολόγια θα δώσεις με το υβριδικό Hyundai Kona (129 PS).
Όμως, 21 παραπάνω άλογα & καλύτερες επιδόσεις έχει το Volkswagen T-Roc.
Κοστίζει 23.900 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό (π.χ. αυτόματα φώτα και κλιματισμό)
Έχει 100 άλογα, πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά σαν υβριδικό χάρη σε ένα μοτεράκι 29 ίππων .
Έχει πολύ καλή τιμή (23.800 ευρώ), μικρότερη κι από το βενζινοκίνητο Avenger.
Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε μετρήσει.
8.000 ευρώ φθηνότερο είναι το Nissan X-Trail σε αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού.
Ισοπαλία στην κατανάλωση, καίνε στην πράξη 7,5 λτ./100 χλμ..
Το smart #1 με τους 272 ίππους έχει την καλύτερη αναλογία ευρώ/ίππο (88 ευρώ) ανάμεσα σε 52 μικρά SUV.
196 ευρώ/ίππο είναι ο μέσος όρος όλων των SUV πόλης, 276 ευρώ/ίππο είναι η χειρότερη αναλογία. Όσο μικρότερο το νούμερο, τόσο καλύτερα.
Είναι μια τεχνολογία που πρωτοεξελίχθηκε στο Nürburgring, σε πίστα F1 & στους χιονισμένους δρόμους της Βόρειας Ευρώπης.
Έχει αισθητήρες που τσεκάρουν τις συνθήκες οδήγησης 100 φορές το δευτερόλεπτο.
Ενεργοποιείς το cruise control και πάει μόνη της, χωρίς να έχεις τα χέρια στο τιμόνι.
Φορτίζει 20% γρηγορότερα και έχει 25 χλμ. περισσότερη αυτονομία.
Πάει 450 χλμ. στην πόλη το e:Ny1 με μία φόρτιση.
Το πιο οικονομικό C-SUV σε βενζίνη μέσα στην πόλη το HR-V.
Φθηνότερο είναι το Citroen C3 (2.720 ευρώ), αλλά χειροκίνητο.
To Yaris είναι υβριδικό και πληρώνει 1.300 ευρώ/χρόνο λιγότερα σε καύσιμα.
Είναι το οικογενειακό SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι (5,1 λτ.).
Έχει καλή επιτάχυνση και προσπερνάει σβέλτα σε 170 μέτρα.
Το Hyundai Accent είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε μια χρονιά (14.363 κομμάτια).
Για 10 σερί χρόνια το Toyota Yaris ήταν best-seller.
Μικρό SUV πόλης το #1, οικογενειακό SUV το #3.
Τα πίσω καθίσματα του #1 είναι συρόμενα, για περισσότερο χώρο στα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία του (1,43 μέτρα).
Έρχεται με upper-class και φουλ εξοπλισμένη καμπίνα με οθονάρα 21 ιντσών.
Το υβριδικό έχει 70+ παραπάνω άλογα και καλύτερες επιδόσεις (καλύτερο κατά 3 δλ. στο 0-100)
Το diesel καίει 2 ευρώ περισσότερα στην πόλη (κάθε 100 χλμ.) και 2 ευρώ λιγότερα στο ταξίδι
Ο απόλυτος «βασιλιάς» των πωλήσεων, νο.1 για μία 10ετία
Το απόλυτο value for money αυτοκίνητο, με καλή τιμή & ασυναγώνιστη κατανάλωση
Είναι φθηνότερο έως και 5.500 ευρώ από τα βενζινοκίνητα
Χωράει! Παρότι "μικρό", πίσω χωράει ψηλούς (ως 1,89 μ).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr