ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

4κίνηση στα μοντέλα της KGM: Σε χαμηλή τιμή για off-road... ανησυχίες

 Σχολιάστε 
1.431 Επισκέψεις στο άρθρο
4κίνηση στα μοντέλα της KGM: Σε χαμηλή τιμή για off-road... ανησυχίες
3 Φωτογραφίες »

Γνήσια & μόνιμη 4κίνηση (4WD), με πίσω πολλαπλούς συνδέσμους για καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Σε χαμηλές ταχύτητες υπάρχει η επιλογή «Lock», που μοιράζει τη ροπή 50%-50% εμπρός-πίσω.
Με το drive mode «Winter» κερδίζεις μεγαλύτερη ευστάθεια στο χιόνι & τον πάγο.
Τα KGM είναι φτιαγμένα σε μεγάλο ποσοστό (+70%) από χάλυβα, κάτι που βοηθάει στην οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη.
Το Tivoli είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV, χαμηλές τιμές έχουν επίσης τα Korando & Torres.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

4κίνηση στην KGM: Γνήσια & μόνιμη τεχνολογία 4WD, με πίσω πολλαπλούς συνδέσμους για καλύτερη οδική συμπεριφορά

Η επιστροφή της κορεατικής SsangYong στην ελληνική αγορά, πλέον με την ονομασία KGM (KG Mobility), συνοδεύεται από πολύ προσιτά σε τιμή μοντέλα, τα οποία έχουν ένα χαρακτηριστικό που λείπει από την σημερινή αυτοκίνηση. Την γνήσια και μόνιμη 4κίνηση.
 
Όλα τα θερμικά μοντέλα της KGM (Tivoli, Korando, Torres) προσφέρονται σε εκδόσεις με κίνηση και στους 4 τροχούς, με την κλασική τεχνολογία 4WD (Four Wheel Drive). Ουσιαστικά μιλάμε για μηχανική 4κίνηση, βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη. Οι δύο άξονες είναι συνδεδεμένοι με τον κινητήρα και δεν υπάρχει δυνατότητα «απελευθέρωσης» του ενός από τους δύο. Η μετάδοση της κίνησης από το κιβώτιο ταχυτήτων γίνεται μέσω δύο διαφορικών, ένα για τον εμπρός άξονα και ένα για τον πίσω. Κάπου εδώ να τονίσουμε ότι όταν ένα όχημα αλλάζει κατεύθυνση χωρίς απώλειες πρόσφυσης, ο εμπρός άξονας περιστρέφεται ταχύτερα. Αυτός είναι και ο λόγος που τα συστήματα 4WD διαθέτουν ένα επιπλέον κεντρικό διαφορικό που αντισταθμίζει τη διαφορά της ταχύτητας περιστροφής των δύο αξόνων, δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να κινείται πάντα με τη συνεισφορά και των τεσσάρων τροχών.
 
Στόχος της 4κίνησης είναι, προφανώς η μέγιστη πρόσφυση αναλόγως του δρόμου όπου κινείσαι. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, σε έναν ασφαλτοστρωμένο δρόμο, η ροπή μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Όταν το σύστημα των KGM διαγνώσει απώλεια πρόσφυσης (π.χ. σε βρεγμένο οδόστρωμα) στέλνει, σε συνεργασία με το ESP, έως το 60% της ροπής στους πίσω τροχούς διατηρώντας έως το 40% στον εμπρός άξονα.
 
Σημαντικό πλεονέκτημα των 4κίνητων KGM είναι πως διαθέτουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, όταν έχουμε δει στον ανταγωνισμό 4κίνητα με πίσω ημιάκαμπτο άξονα (π.χ. Suzuki Vitara και Suzuki S-Cross). Η παρουσία πίσω πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει περισσότερη άνεση οδήγησης, καθώς ο κάθε πίσω τροχός αντιδρά αυτόνομα στην διαχείριση των ανωμαλιών (δεν «κοπανάνε» και οι δύο, ανεξαρτήτως τον αν πατάνε στο έδαφος).

Το Tivoli είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV, χαμηλές τιμές έχουν επίσης τα Korando & Torres

Γενικότερα τα μοντέλα της KGM χαρακτηρίζονται για την πολύ χαμηλή τιμή τους, σε συνδυασμό με την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και τη σιγουριά που εκφράζει η αντιπροσώπευσή τους από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ». Ειδικά, όμως, για τα 4κίνητα μοντέλα μπορούμε να πούμε πως κοστίζουν όσο τα 2κίνητα SUV, στην εκάστοτε κατηγορία τους.
 
Ξεχωρίζει το KGM Tivoli, που, ανεξαρτήτως κιβωτίου, είναι το φθηνότερο σε ολόκληρο το segment των μικρών SUV, στο οποίο ούτως ή άλλως τα 4κίνητα είναι λιγοστά. Στην χειροκίνητη επιλογή του αρχίζει από τα 22.490 ευρώ, ενώ ως αυτόματο ξεκινά από τα 24.990 ευρώ (εξοπλιστική έκδοση Smart).
 
Στην κατηγορία των οικογενειακών SUV υπάρχει το KGM Korando. Το χειροκίνητο μοντέλο κοστίζει 28.490 ευρώ, ενώ το αυτόματο είναι στα 30.490 ευρώ και αποτελεί την φθηνότερη επιλογή του ανταγωνισμού (εξοπλιστική έκδοση Urban). Τέλος, στα μεσαία SUV η KGM έχει εκπρόσωπο το Torres, ένα αυτοκίνητο με περισσότερο premium λογική. Ως 4κίνητο προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο, στην έκδοση Urban Plus που ξεκινά από τα 40.390 ευρώ. Κοινός παρονομαστής σε όλα τα KGM είναι ο κινητήρας, ένας 1.500άρης, 4κύλινδρος turbo άμεσου ψεκασμού 163 ίππων και 280 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ), χωρίς όμως κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού.

Σελίδα 2Τι χαρακτηριστικά έχει η κίνηση των μοντέλων της KGM;
Toyota
MERCEDES SPRINTER 30 YEARS