ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Peugeot 207 VS VW Polo MK5

2.594 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2025)
Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Peugeot 207 VS VW Polo MK5
7 Φωτογραφίες »

Μέσος όρος τιμών: 6.000 ευρώ για το 207, 10.000 ευρώ για το Polo MK5.
Peugeot 207: Πιθανή βλάβη στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού στα μοτέρ 150 ίππων.
VW Polo MK5: Μπορεί να βγάλει ζημιά η καδένα χρονισμού στους TSI κινητήρες 1,2 και 1,4 λίτρων.
Φθορές: Δίσκοι φρένων και σινεμπλόκ στο 207, διαρροή λαδιών και απότομες αλλαγές του DSG στο Polo.

autotriti team

Μέσος όρος τιμών: 6.000 ευρώ για το 207, 10.000 ευρώ για το Polo MK5

Το Peugeot 207 και το VW Polo είναι δύο μοντέλα που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, και παραμένουν δημοφιλή για αγορά μεταχειρισμένων. Ποιο αποτελεί την καλύτερη επιλογή όμως; Τι θα είναι καλό να ξέρει κάποιος πριν αγοράσει τα συγκεκριμένα οχήματα; Για να το ανακαλύψουμε, συγκρίνουμε το Peugeot 207, που ήταν σε παραγωγή από το 2006 έως το 2014, με το VW Polo της αντίστοιχης χρονολογίας, το οποίο είναι το μοντέλο 5ης γενιάς που κυκλοφόρησε από το 2009 έως το 2017.

Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Peugeot 207 είναι τα 6.000 ευρώ, με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 2.500 και 14.000 ευρώ. Στην περίπτωση των μεταχειρισμένων VW Polo MK5, το κόστος αγοράς ξεκινά από τα 5.000 ευρώ και φτάνει ως τα 21.000 ευρώ, με τον μέσο όρο να είναι τα 10.000 ευρώ.

Peugeot 207: Πιθανή βλάβη στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού στα μοτέρ 150 ίππων

Οι κινητήρες του Peugeot 207 είναι αξιόπιστοι. Μόνο στην περίπτωση του turbo βενζινοκινητήρα με κωδικό THP που αποδίδει 150 άλογα υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί βλάβη στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού ή στην τουρμπίνα.

VW Polo MK5: Μπορεί να βγάλει ζημιά η καδένα χρονισμού στους TSI κινητήρες 1,2 και 1,4 λίτρων

Στην περίπτωση του VW Polo, οι TSI κινητήρες 1,2 και 1,4 λίτρων μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα στην καδένα χρονισμού, στα μοντέλα που έχουν διανύσει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων. Πιο συγκεκριμένα, αυτή μπορεί να επιμηκυνθεί, ακόμα και να κοπεί αν ο ιδιοκτήτης αμελήσει την αντικατάστασή της.
Παράλληλα, οι 1.200-άρηδες TSI κατασκευής 2010-2012 μπορεί να εμφανίσουν ζημιά στο ρυθμιστή πίεσης του turbo.

Φθορές: Δίσκοι φρένων και σινεμπλόκ στο 207, διαρροή λαδιών και απότομες αλλαγές του DSG στο Polo

Όσον αφορά στις φθορές των μηχανικών μερών, στο Peugeot 207 μπορεί να χρειαστούν αλλαγή ορισμένα σινεμπλόκ στον εμπρός άξονα, καθώς και οι δίσκοι των φρένων. Επιπλέον, υπάρχει το ενδεχόμενο να θέλουν αλλαγή τα ελατήρια της πίσω ανάρτησης.

Τα VW Polo υπάρχει πιθανότητα να έχουν διαρροή λαδιών από τα μηχανικά μέρη, ενώ στα μοντέλα που έχουν DSG κιβώτιο ταχυτήτων, αν έχουν φθαρεί οι συμπλέκτες ή έχει ελάττωμα η μηχανοτρονική, οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται απότομα.
 
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του Peugeot 207 και του VW Polo ως μεταχειρισμένα, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα μπορέσετε να διαβάσετε και άλλες δοκιμές, συγκριτικά και αγοραστικά άρθρα μεταχειρισμένων.

Σελίδα 2Peugeot 207: Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 6.000 ευρώ
Σελίδα 3VW Polo MK5: Ο μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένων είναι 10.000 ευρώ
Σελίδα 4Peugeot 207 και VW Polo MK5: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;
Mercedes
Cupra