Τα
5,4 λίτρα της χωρητικότητας του
κινητήρα είναι αρκετά "χορταστικά"
και προδιαθέτουν για...
υπερπροσφορά ισχύος και ροπής.
Πράγματι, οι εργοστασιακές
μετρήσεις για την απόδοση του 24βάλβιδου
8κύλινδρου σε διάταξη V μηχανικού
συνόλου κάνουν λόγο για ισχύ 347
ίππων και ροπή 510 Nm στις 2.800 σ.α.λ.
Οι τιμές είναι εντυπωσιακές για
αυτοκίνητο της κατηγορίας, όπως
άλλωστε συμβαίνει και με τις
επιδόσεις του μοντέλου σε
επίπεδο επιταχύνσεων από στάση
και εν κινήσει, παρά την ύπαρξη
του αυτόματου κιβωτίου
ταχυτήτων. Η λειτουργία του
κινητήρα είναι "μεταξένια",
χωρίς κραδασμούς και ενοχλητικό
θόρυβο. Είναι χαρακτηριστικό το
ότι για να γίνει αντιληπτή από
τους επιβαίνοντες, πρέπει οι
στροφές λειτουργίας να
ξεπεράσουν τις 5.000 σ.α.λ. Ομως οι
υψηλές επιδόσεις, λόγω και της
μεγάλης χωρητικότητας του
κινητήρα αλλά και της
τετρακίνησης, συνοδεύονται από
ανάλογα μεγάλη κατανάλωση. Ετσι,
κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε
μεικτές συνθήκες κίνησης, οι
απαιτήσεις σε καύσιμο ήταν 25,1
λίτρα ανά 100 χλμ.
Εντυπωσιακός σε όψη και
προδιαγραφές ο κινητήρας των 5,4
λίτρων που αποδίδει 347 ίππους και
προσφέρει στο μοντέλο κορυφαίες
επιδόσεις.