H οδική συμπεριφορά τόσο του Peugeot 307 όσο και του Toyota Corolla δε θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό που θα κινηθεί με λογικές ταχύτητες. Και τα δύο αυτοκίνητα κινούμενα στο εθνικό οδικό δίκτυο με ταχύτητες της τάξεως των 130 χλμ./ώρα παρουσιάζουν πολύ καλή σταθερότητα. Σε υψηλότερες ταχύτητες με ανωμαλίες στο οδόστρωμα, οι αναρτήσεις του Peugeot ελέγχουν πιο αποτελεσματικά τις τάσεις πλεύσης του αμαξώματος. Παράλληλα η πιο μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Peugeot εξασφαλίζει στους επιβάτες καλύτερα επίπεδα άνεσης από αυτή του Corolla. Ωστόσο και στα δύο αυτοκίνητα παρατηρήθηκαν θόρυβοι από την ανάρτηση, όταν περνούσαν από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Ο οδηγός που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τη δύναμη του κινητήρα και στα δύο αυτοκίνητα σε δρόμο με στροφές, θα ικανοποιηθεί περισσότερο με το 307. Το Γαλλικό μοντέλο παρουσιάζει πιο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης από το Corolla. Υποστροφικές τάσεις παρουσιάζονται και στα δύο αυτοκίνητα σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης σε άσφαλτο μέτριας ποιότητας, ενώ ο έλεγχός τους επιτυγχάνεται καλύτερα στο Peugeot, λόγω της καλύτερης αίσθησης που διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα και των δύο αυτοκινήτων παρέχουν στον οδηγό καλή αίσθηση, ενώ πιο αποτελεσματικά σε ένα έντονο φρενάρισμα είναι του 307. Αμφότερα διαθέτουν αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, σε συνδυασμό με στάνταρ ABS και EBD.
Το σωστό "στήσιμο" της ανάρτησης, τα φαρδιά ελαστικά και το στιβαρό πλαίσιο, εξασφαλίζουν στο Peugeot υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Το Corolla θα εμφανίσει με υποστροφή, εφ' όσον ο οδηγός πιέσει έντονα το πεντάλ του γκαζιού σε στροφή με μέτριας ποιότητας άσφαλτο.
Το Peugeot 307, κινούμενο στην ευθεία με υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερό στην πορεία του. Η ανάρτησή του παρέχει πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες.
Η πιο σφιχτή ανάρτηση του Corolla σε σχέση με του Peugeot, παρουσιάζει κάποια νευρικότητα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε υψηλές ταχύτητες και το οδόστρωμα έχει ανωμαλίες.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Peugeot 307 1,6 5d vs Toyota Corolla 1,6 5d Σύγκρουση ισχυρών αντιπάλων