O κινητήρας των 1,4 λίτρων του Micra διαθέτει αρκετό "νεύρο" ενώ σε κάθε πάτημα του γκαζιού έχει πολύ καλή απόκριση. Η ελαστικότητά του είναι πολύ καλή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ οι επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο είναι πολύ καλές, χάρη στην πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων. Τις χαμηλότερες επιδόσεις προσδίδει ο κινητήρας των 1,4 λίτρων του Fiesta. Ωστόσο το μοτέρ του Ford εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα, ενώ η λειτουργία του είναι πιο αθόρυβη από του Micra. Πολύ καλές επιδόσεις προσδίδει και ο κινητήρας των 1,4 λίτρων του Corsa. To Ecotec μηχανικό σύνολο έχει πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία από τον κινητήρα του Micra, αλλά δεν έχει την ευστροφία του Ιαπωνικού μοτέρ. Η πολύ καλή ροπή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας και η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του κινητήρα του Jazz. Τη μεγαλύτερη ισχύ διαθέτει το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων του Fabia. O κινητήρας αυτός διακρίνεται επίσης για την ευστροφία και την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ μειονεκτεί σε απόκριση στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων του Fiesta διαθέτει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Η αυξημένη ροπή (132 Nm) που παράγει το μοτέρ των 1,3 λίτρων του Jazz είναι διαθέσιμη μόλις από τις 2.660 σ.α.λ.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων του Micra είναι δυνατό και εύστροφο και χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ
καλές επιδόσεις.
Ο ισχυρός και πολιτισμένος κινητήρας των 1,4 λίτρων του Corsa προσδίδει άριστες επιδόσεις στο αυτοκίνητο.
Ο άριστος σε απόδοση κινητήρας 1,4 16V του Fabia εμφανίζει μέτρια απόκριση στο γκάζι στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan Micra 1,4 VS Ford Fiesta 1,4 VS
Honda Jazz VS Opel Corsa 1,4 VS Skoda Fabia 1,4 16V