Πιστή στο συνδυασμό αξιοπιστία-ποιότητα κατασκευής που συνεπάγεται αντοχή στο χρόνο και χρήση τεχνολογικά προηγμένων λύσεων στα μηχανικά μέρη, η Ιαπωνική εταιρεία λανσάρει την 7η γενιά του Civic. Το εξ ολοκλήρου νέο Civic δεν κρύβει τους δεσμούς του με το παρελθόν, τουλάχιστον αναφορικά με την εξωτερική του σχεδίαση.
Σε μια κατηγορία που για τη χώρα μας τουλάχιστον έχει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία σε επίπεδο πωλήσεων, η Honda εκπροσωπείται από το Civic σχεδόν τρεις δεκαετίες. Το μοντέλο διακρίθηκε από τις πρώτες του κιόλας γενιές (αισίως η σύγχρονη είναι η 7η) για την παροιμιώδη αξιοπιστία του αλλά και για τη στιβαρότητα στην κατασκευή του, που του εξασφάλιζε εξαιρετική αντοχή μέσα στο χρόνο. Σχεδιαστικά η νέα γενιά του μοντέλου δείχνει "φυσική συνέχεια" της προηγούμενης, επιμένοντας με αδρές, ξεκάθαρες γραμμές σε ένα σχήμα που χωρίς να διακρίνεται για την προσωπικότητά του, έχει καθιερωθεί ως χαρακτηριστικό του Ιαπωνικού μοντέλου. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω απλά υπογραμμίζουν τις διαφορές από το παλιότερο Civic, καθώς είναι τελείως νέα σε σχεδίαση. Τα εμπρόσθια καλύπτονται από ενιαίο διάφανο κρύσταλλο, ενώ τα πίσω χωρίζονται ουσιαστικά σε δύο τμήματα, "αγκαλιάζοντας" τις πίσω γωνίες του αμαξώματος. Κοιτώντας το 4θυρο Civic από το πλάι, η εντύπωση του χαμηλού ρύγχους εντείνεται, χάρη και στο διογκωμένο πίσω μέρος. Οι γυάλινες επιφάνειες του αμαξώματος είναι αρκετά μεγάλες και παρέχουν άπλετο φως στο εσωτερικό. Το Civic βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα. Η διαμόρφωσή της είναι αρκετά επίπεδη έτσι ώστε να μένει ο μεγαλύτερος δυνατός χώρος για εκμετάλλευση στην καμπίνα των επιβατών. Ανάλογα είναι και τα οφέλη από την επιλογή της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω), η οποία εκτός των άλλων δείχνει μεγαλύτερη ικανότητα απόσβεσης των ανωμαλιών του δρόμου σε σχέση με τις αντίστοιχες των παλαιότερων εκδόσεων του μοντέλου. Εξίσου βελτιωμένη εμφανίζεται και η ηχομόνωση, προσθέτοντας "πόντους" στην παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση. Στα “δυνατά χαρτιά” του μοντέλου συγκαταλέγεται ο κινητήρας των 1,6 λίτρων, ο οποίος διακρίνεται για την ευστροφία, την ελαστικότητα, καθώς και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού. Με καλό επίπεδο εξοπλισμού στη βασική έκδοση, το νέο Civic είναι ένα ολοκληρωμένο "πακέτο" για όσους αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά ενός μοντέλου της Honda. Η τιμή του ωστόσο στη βασική (LS) έκδοση αποτελεί πλήγμα για την ανταγωνιστικότητα του Civic στην πολυσύνθετη ελληνική αγορά, καθώς το "τοποθετεί" μεταξύ πολλών από τα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τονίζουν το χαρακτήρα του μοντέλου, προσδίδοντας διαφορετικό ύφος στην κατασκευή.
Τα όρια της πλευρικής πρόσφυσης του Civic 7ης γενιάς είναι πολύ υψηλά, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, τη νέα ανάρτηση και τα φαρδιά ελαστικά.