ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2001
Λιτό εσωτερικό, καλή εργονομία στο ταμπλό
Στο εσωτερικό του νέου 4θυρου Civic, παρατηρείται μια σαφής αναβάθμιση των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Ετσι και αλλιώς, η ποιότητα της συναρμολόγησης των επιμέρους τμημάτων ήταν από τις προηγούμενες κιόλας εκδόσεις, πολύ υψηλού επιπέδου. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σε μεγάλο ποσοστό μαλακά, ενώ συνολικά στην υφή τους διακρίνεται μια σαφής βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν. Εξίσου καλές είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ ανάλογη είναι και η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα διάφορα χειριστήρια. Σε επίπεδο διακόσμου, το σχεδιαστικό τμήμα της Ιαπωνικής εταιρείας... αρκέστηκε στα απαραίτητα, αφού το μοντέλο διακρίνεται για τη "λιτότητά" του. Στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας με τις μεγάλες σκουρόχρωμες επιφάνειες, όπου φιλοξενούνται και τα χειριστήρια του συστήματος θέρμανσης/αερισμού, η εικόνα είναι κάπως "φτωχή". Εργονομικά λάθη που να θεωρούνται σοβαρά δεν παρατηρούνται. Μόνη ένσταση αυτού του επιπέδου που μπορεί να στοιχειοθετηθεί, αφορά την τοποθέτηση του χειριστηρίου για την ηλιοροφή (προαιρετικός εξοπλισμός), αριστερά από το τιμόνι και κάπως χαμηλά, καθώς και το ότι δε διαθέτει αυτόματη λειτουργία για το άνοιγμα και το κλείσιμο, αναγκάζοντας τον οδηγό να κρατά το διακόπτη μέχρι το πέρας της διαδικασίας. 



Στο ταμπλό το μεγαλύτερο μέρος της σκουρόχρωμης επιφάνειας καλύπτεται από μαλακό πλαστικό


Η τοποθέτηση του χειριστηρίου για την ηλιοροφή αριστερά από το τιμόνι και κάπως χαμηλά επιβάλλει κάποιο διάστημα εξοικείωσης.


 Honda Civic 1,6 4d
 
Πιστό στις παραδόσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λιτό εσωτερικό, καλή εργονομία στο ταμπλό
Επάρκεια χώρων για πέντε ενήλικες με αποσκευές
Ραφιναρισμένη συμπεριφορά, υψηλότερα όρια πρόσφυσης
Ροπάτος κινητήρας με "μεστή" απόδοση