Τα μηχανικά σύνολα των αυτοκινήτων που σας παρουσιάζουμε έχουν χωρητικότητα από 1.124 κ.εκ. (Peugeot 206) έως 1.242 κ.εκ. (Fiat Punto). Τις καλύτερες επιδόσεις από στάση προσδίδει ο κινητήρας του Punto, ενώ εν κινήσει "κερδίζει" ο κινητήρας του Corsa.
To νέο 3κύλινδρο μοτέρ με τη 12βάλβιδη κεφαλή του Ibiza (το οποίο τοποθετείται και στο νέο VW Polo) έχει χαμηλή απόδοση. Ωστόσο το κιβώτιο των ταχυτήτων με τις κοντές σχέσεις "καλύπτει" τη μικρή ισχύ του κινητήρα και βελτιώνει την ελαστικότητά του. Αρνητικό του στοιχείο είναι η τραχιά λειτουργία. Τη μεγαλύτερη ισχύ από τα αυτοκίνητα της δοκιμής διαθέτει το Clio και τη μικρότερη το 206. Αντίστοιχα σε ροπή υπερτερεί επίσης το Clio με το Punto να έρχεται στη δεύτερη θέση (το Ιταλικό μοντέλο εμφανίζει και τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα).
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του Ibiza προσφέρει μέτριες επιδόσεις. Η λειτουργία του είναι τραχιά, ενώ παρουσιάζει πολύ καλή ευστροφία και ελαστικότητα. Στο δυναμόμετρο απέδωσε 69 ίππους έναντι των 64 εργοστασιακών.
Το μηχανικό σύνολο του Punto 80 διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και την πολύ καλή ελαστικότητα και ευστροφία. Η ροπή που παράγει είναι πολύ καλή.
Ο κινητήρας του Corsa παράγει χαμηλή ένταση θορύβου, ενώ έχει ομαλή λειτουργία. Οι επιδόσεις εν κινήσει είναι οι καλύτερες μεταξύ των αυτοκινήτων της δοκιμής.
Το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,1 λίτρων του 206 παρουσιάζει καλή ελαστικότητα. Οι 63 δυναμομετρημένοι ίπποι που παράγει είναι λίγοι για το βάρος του αμαξώματος.