Μοιράζονται την ίδια μηχανική "καρδιά", το αμάξωμα και φυσικά τον κωδικό αριθμό-ονομασία. Από όποια μεριά κι αν τα κοιτάξεις, το ένα θυμίζει το άλλο. Ομως οι διαφορές τους είναι αρκετές, εκτός των 1,9 εκατομμυρίων δραχμών που τα "χωρίζουν", μόνο που για να τις παρατηρήσει κανείς, πρέπει να ψάξει λίγο...
Η Peugeot έκανε και πάλι το θαύμα της. Μετά το 306 Cabrio, που από το φθινόπωρο του 1993 που πρωτοπαρουσιάστηκε έκλεψε "καρδιές" και έγινε αντικείμενο πόθου για ένα μεγάλο αριθμό καταναλωτών και παρά τα χρονάκια του στην αγορά εξακολουθεί να συγκινεί, το νέο "αστέρι"ακούει στο όνομα CC -ή αλλιώς Coupe Cabriolet. Πρόκειται για μια από τις πιο προσιτές λύσεις στην κατηγορία των ανοιχτών αυτοκινήτων (στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων). Η ακριβότερη έκδοση του CC φέρει τον κινητήρα των 2,0 λίτρων, τον ίδιο με την έκδοση GTi του μοντέλου. Η ισχύς του μηχανικού συνόλου αποδεικνύεται αρκετή και για τις ανάγκες της βαρύτερης κατά 198 κιλά ανοιχτής έκδοσης, προσδίδοντας καλές επιδόσεις και επάρκεια ροπής και δύναμης για ασφαλείς και πιο γρήγορες μετακινήσεις με το διαφορετικό αυτό Γαλλικό μοντέλο. Η δίλιτρη έκδοση του CC έρχεται να καλύψει τις επιπλέον απαιτήσεις αυτών που δεν ικανοποιούνται από την αντικειμενικά πολύ καλή συνολική εικόνα του μοντέλου με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η τιμή αγοράς του ανέρχεται στο ποσό των 7.880.000 δραχμών, επιβεβαιώνοντας τη λαϊκή ρήση που θέλει τα "κάλλη" να είναι αποτέλεσμα "πόνου", αφού η έκδοση GTi του 206 με τα ίδια μηχανικά μέρη κοστίζει 1,9 εκ. δρχ. λιγότερο. Ετσι η επιλογή μεταξύ των δύο δεν είναι μόνο θέμα προσωπικών προτεραιοτήτων αλλά εμπεριέχει και οικονομικά κριτήρια. Βέβαια, το δίλιτρο CC διαθέτει και επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με το Coupe Cabriolet που φέρει τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, με τους πλευρικούς αερόσακους να είναι στάνταρ, όπως και οι δερμάτινες επενδύσεις στην καμπίνα των επιβατών, καθώς και οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών.
ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
Διαφορετικά και τόσο όμοια