Αν παραβλέψουμε την
οικονομική διαφορά μεταξύ
των δύο εκδόσεων, που φτάνει
τα 1,9 εκατομμύρια δραχμές, οι
διαφορές τους έχουν να κάνουν
καθαρά με το προσωπικό στυλ
του καθενός. Ο έχων οδηγικές
ανησυχίες θα ικανοποιηθεί
από τη συμπεριφορά και των
δύο, καθώς είναι απολύτως
ευχάριστα αν και οι
στρεβλώσεις του CC
περιορίζουν τη... χαρά των
απαιτητικών. Σε επίπεδο χώρων
για τους επιβάτες, η διαφορά
είναι σαφώς υπέρ του GTi, καθώς
στο πίσω κάθισμά του μπορούν
να βολευτούν ενήλικοι... Ομως
κατοχή ενός ανοιχτού
αυτοκινήτου δύσκολα αφήνει
όμως ασυγκίνητο κάποιον, έστω
και αν χρειαστεί να κάνει
κάποιες παραχωρήσεις. Οπότε
λογικότερη επιλογή (και πιο
"κοντά" στα οικονομικά
δεδομένα του GTi) είναι το Coupe
Cabriolet με τον κινητήρα των 1,6
λίτρων, του οποίου ο οδηγικός
χαρακτήρας είναι σχεδόν
εξίσου ευχάριστος.
Ανοιχτό ή κλειστό; Σίγουρα
το CC είναι πιο ελκυστικό σαν
"πακέτο" (και πιο ακριβό)
αλλά και οι χάρες του GTi δεν
είναι λίγες.
ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
Διαφορετικά και τόσο όμοια