Τα ανοιχτά
αυτοκίνητα παραδοσιακά "υποφέρουν"
από στρεβλώσεις, καθώς το
αμάξωμα δεν έχει τις
ενισχύσεις που συναντώνται
στις κλειστές εκδόσεις λόγω
της δομής τους. Οι
κατασκευαστές
αντιμετωπίζουν την κατάσταση
αυτή, όπως και στην περίπτωση
του 206 CC, με ενισχύσεις στην
πλατφόρμα του μοντέλου, καθώς
επίσης και στο μοναδικό
ζευγάρι από κολόνες που φέρει
το αυτοκίνητο και δεν είναι
άλλο από το πλαίσιο του
παρμπρίζ. Στην περίπτωση του
Γαλλικού μικρού, οι
ενισχύσεις έχουν θετικά
αποτελέσματα, χωρίς όμως να
αποτελούν πανάκεια στο
πρόβλημα των στρεβλώσεων. Στο
δρόμο ωστόσο, η επιλογή των
χαμηλοπρόφιλων ελαστικών με
τις 16άρες αλουμινένιες
ζάντες για το CC, επενεργεί
θετικά στη δημιουργία καλής
συνολικής εικόνας για τη
συμπεριφορά του μοντέλου. Ο
υπερστροφικός χαρακτήρας του
206 παρατηρείται σε δρόμους με
στροφές και χαμηλό
συντελεστή τριβής και στο CC
λόγω του πίσω άξονα με τα
χαρακτηριστικά παθητικής
τετραδιεύθυνσης αλλά και της
μαλακής ανάρτησης που
επιτρέπει τις κλίσεις και
κατά συνέπεια τη μεταφορά
φορτίου. Αυτά άλλωστε είναι
στοιχεία που συναντώνται και
στην έκδοση GTi. Στις ευθείες,
το CC όπως και ο "συγγενής"
που φέρει τα σπορτίφ αρχικά
είναι εξαιρετικά σταθερό και
εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα
και όταν η ταχύτητα κίνησης,
πλησιάζει την τελική του
μοντέλου. Κάποιοι
αεροδυναμικοί θόρυβοι
περισσότεροι είναι λογικό να
εμφανίζονται στο CC αλλά η
έντασή τους είναι μέσα στο
πλαίσιο του ανεκτού.
Στις
ευθείες το ανοιχτό 206
επιδεικνύει πολύ καλή
σταθερότητα, με τη μαλακή
ανάρτηση να προσφέρει
υψηλού επιπέδου άνεση
στους επιβάτες.
Ο
οδηγός του CC μπορεί να
εκμεταλλευτεί το καλό
πλαίσιο και την ανάρτηση
για να κινηθεί πολύ
γρήγορα. Συμπαραστάτες
τους είναι το καλό σύστημα
διεύθυνσης και ο ροπάτος
κινητήρας. Οι κλίσεις στις
στροφές χρειάζονται
εξοικείωση και δεν
αποτελούν αιτία ανησυχίας.
Παρόμοια
εικόνα και από το GTi, με τη
μαλακή ανάρτηση να
επιτρέπει την εμφάνιση
αυξημένων κλίσεων και την
υπερστροφή να βρίσκεται
στο "ρεπερτόριο" της
συμπεριφοράς του μοντέλου
όταν η ταχύτητα είανι
αυξημένη.
Τεχνικά
χαρακτηριστικά
Μοντέλο
CC
2,0
GTi
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.997
Βαλβίδες
16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
136/5.990
131/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
182/4.990
173/4.130
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,4
9,2
60-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,7
9,4
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
12,8
13,2
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα)
204
210
Κατανάλωση(λίτρα/100 χλμ.)
9
8,8
Βάρος (κιλά)
1.185
987
Χώρος
αποσκευών(λίτρα)
175-
410
245
ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
Διαφορετικά και τόσο όμοια