Κοιτώντας το ταμπλό
του 206 CC, μπορεί κανείς να
μπερδευτεί καθώς η εικόνα
είναι πανομοιότυπη με αυτή
του GTi. Οταν είναι κλειστό, τα
κεφάλια των ψηλών οδηγών-
συνοδηγών, αν δε βρίσκουν
στην οροφή θα είναι στα
πρόθυρα. Είναι αναγκαστική η
απομάκρυνση του καθίσματος
από το τιμόνι έτσι ώστε να
αποσοβείται ο κίνδυνος της
επαφής του κεφαλιού με την
οροφή. Τότε όμως η έλλειψη της
ρύθμισης του τιμονιού κατά το
διαμήκη άξονα γίνεται
αισθητή, όπως και στο GTi. Η
μεγαλύτερη κλίση του
παρμπρίζ του Coupe Cabriolet σε
σχέση με την κλειστή έκδοση
του μοντέλου έχει "φέρει"
το πλαίσιό του πιο χαμηλά και
πιθανό να ενοχληθούν ακόμα
και με την οροφή αναδιπλωμένη
όσοι συνηθίζουν να οδηγούν
κοντά στο τιμόνι. Βέβαια η
αίσθηση αυτή καθεαυτή για την
οδήγηση του ανοιχτού 206 είναι
αρκετά όμορφη και μπορεί να
υποσκελίσει τις όποιες "αντιρρήσεις"
προκύπτουν από τη χωροταξική
κατανομή. Τα καθίσματα με τη
δερμάτινη επένδυση
προσφέρουν αρκετά καλή
στήριξη στα σώματα των εμπρός,
ενώ είναι και ιδιαίτερα
αναπαυτικά ακόμα και για
μεγάλης διάρκειας ταξίδια.
Για τους πίσω ούτε λόγος,
καθώς οι διαθέσιμοι χώροι δεν
προσφέρονται για φιλοξενία
ενηλίκων.
Διαφορές
στη σχεδίαση του ταμπλό
δεν υφίστανται. Η εικόνα
είναι πανομοιότυπη και
στις δύο εκδόσεις του 206.
Ακόμα και τα ποδωστήρια
είναι αλουμινένια τόσο
στο GTi όσο και στο CC
Οι
χώροι αποσκευών διαθέτουν
εξίσου ευρύ κατώφλι
φόρτωσης. Η χωρητικότητα
για αυτόν του GTi είναι 245
λίτρα, ενώ του CC είναι 175
και 410 με την οροφή ανοιχτή
και κλειστή αντίστοιχα.
Παρά
την ύπαρξη των αμορτισέρ
για το ανασήκωμα της
πόρτας του χώρου των
αποσκευών, η κίνηση
αποδεικνύεται αρκετά
δύσκολη καθώς το βάρος
είναι αυξημένο.
ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
Διαφορετικά και τόσο όμοια