ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2001
Πανομοιότυπος διάκοσμος και σχεδίαση
Κοιτώντας το ταμπλό του 206 CC, μπορεί κανείς να μπερδευτεί καθώς η εικόνα είναι πανομοιότυπη με αυτή του GTi. Οταν είναι κλειστό, τα κεφάλια των ψηλών οδηγών- συνοδηγών, αν δε βρίσκουν στην οροφή θα είναι στα πρόθυρα. Είναι αναγκαστική η απομάκρυνση του καθίσματος από το τιμόνι έτσι ώστε να αποσοβείται ο κίνδυνος της επαφής του κεφαλιού με την οροφή. Τότε όμως η έλλειψη της ρύθμισης του τιμονιού κατά το διαμήκη άξονα γίνεται αισθητή, όπως και στο GTi. Η μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ του Coupe Cabriolet σε σχέση με την κλειστή έκδοση του μοντέλου έχει "φέρει" το πλαίσιό του πιο χαμηλά και πιθανό να ενοχληθούν ακόμα και με την οροφή αναδιπλωμένη όσοι συνηθίζουν να οδηγούν κοντά στο τιμόνι. Βέβαια η αίσθηση αυτή καθεαυτή για την οδήγηση του ανοιχτού 206 είναι αρκετά όμορφη και μπορεί να υποσκελίσει τις όποιες "αντιρρήσεις" προκύπτουν από τη χωροταξική κατανομή. Τα καθίσματα με τη δερμάτινη επένδυση προσφέρουν αρκετά καλή στήριξη στα σώματα των εμπρός, ενώ είναι και ιδιαίτερα αναπαυτικά ακόμα και για μεγάλης διάρκειας ταξίδια. Για τους πίσω ούτε λόγος, καθώς οι διαθέσιμοι χώροι δεν προσφέρονται για φιλοξενία ενηλίκων.
 
Διαφορές στη σχεδίαση του ταμπλό δεν υφίστανται. Η εικόνα είναι πανομοιότυπη και στις δύο εκδόσεις του 206. Ακόμα και τα ποδωστήρια είναι αλουμινένια τόσο στο GTi όσο και στο CC
 
Οι χώροι αποσκευών διαθέτουν εξίσου ευρύ κατώφλι φόρτωσης. Η χωρητικότητα για αυτόν του GTi είναι 245 λίτρα, ενώ του CC είναι 175 και 410 με την οροφή ανοιχτή και κλειστή αντίστοιχα.
 
Παρά την ύπαρξη των αμορτισέρ για το ανασήκωμα της πόρτας του χώρου των αποσκευών, η κίνηση αποδεικνύεται αρκετά δύσκολη καθώς το βάρος είναι αυξημένο.
 

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 206 CC 2,0
 Διαφορετικά και τόσο όμοια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Οι διαφορές στις λεπτομέρειες
Πανομοιότυπος διάκοσμος και σχεδίαση
Θέμα προσωπικού στυλ 
Παρεμφερής γεύση