Με την άνεση να είναι ο γνώμονας για τη ρύθμιση της ανάρτησης, δικαιολογούνται οι κλίσεις στις στροφές. Αυτό είναι και το μόνο στοιχείο που απαιτεί την εξοικείωση του οδηγού, καθώς σε γενικές γραμμές, το μικρό μοντέλο αν και δεν έχει τέτοιο προσανατολισμό, μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο οδηγός έχει συμπαραστάτες το πολύ καλό ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο γίνεται βαρύτερο όσο η ταχύτητα κίνησης αυξάνει (ενώ στην πόλη είναι εξαιρετικά ελαφρύ για τους επιτόπιους ελιγμούς) αλλά και τα φρένα με τους δίσκους εμπρός και τα ταμπούρα πίσω, των οποίων η αίσθηση είναι εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Από εκεί και πέρα, το μικρό μοντέλο δείχνει να επηρεάζεται ελάχιστα από έντονους πλευρικούς ανέμους, ενώ είναι αρκετά σταθερό στις ευθείες. Η ανάρτηση απορροφά ικανοποιητικά τις περισσότερες από τις ανωμαλίες του δρόμου αλλά χρειάζεται μάλλον λίγο καλύτερη μόνωση, καθώς κάποιες φορές ακούγεται. Λόγω της ρύθμισης -αλλά και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω- παρατηρούνται και ορισμένες αναπηδήσεις, όταν κάποια κακοτεχνία καλύπτει όλο το πλάτος του δρόμου. Το πλαίσιο είναι αρκετά στιβαρό και αντεπεξέρχεται πολύ καλά σε ενδεχόμενες "ανησυχίες" του οδηγού για γρήγορη οδήγηση, ενώ και το κράτημα του μοντέλου γενικότερα, θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.
Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος που οφείλονται στις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τη μαλακή ρύθμισή της, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του Citroen C3.
Το μικρό μοντέλο είναι αρκετά σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και αποδεικνύεται αρκετά ξεκούραστο στο ταξίδι με αυξημένη ταχύτητα.
Οι ζάντες αλουμινίου ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου. Η διάσταση των ελαστικών είναι 185/60- 15.