Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται η βασική έκδοση του Γαλλικού μοντέλου αποδεικνύεται επαρκές για τις ανάγκες του βάρους του αμαξώματος. Οι μακριές σχέσεις λειτουργούν ανασταλτικά για την επίτευξη γρήγορων επιταχύνσεων από στάση αλλά και εν κινήσει. Ο κινητήρας επιδεικνύει καλά χαρακτηριστικά ελαστικότητας, ενώ δείχνει τον καλύτερό του εαυτό, όταν ο δείκτης του στροφόμετρου ξεπεράσει τις 3.500 σ.α.λ. Οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι απολύτως λογικές, καθώς σε μεικτή διαδρομή δεν ξεπερνούν τα 9,4 λίτρα ανά 100 χλμ.
Καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά είναι το γνώρισμα του μηχανικού συνόλου της Laguna ΙΙ. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο μοντέλο είναι ανάλογες.
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων της Citroen C5 είναι σχετικά θορυβώδες στις υψηλές στροφές λειτουργίας. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι ανάλογες με αυτές της Laguna.
Τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ των τριών μοντέλων επιδεικνύει το Ford Mondeo 1,8. Η κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου των ταχυτήτων είναι καλή.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Renault Laguna ΙΙ 1,6-Citroen C5 1,8-Ford Mondeo 1,8
Με το βλέμμα του αλλού...