H εσωτερική σχεδίαση της Laguna διακρίνεται για την απλότητά της. Αδρές γραμμές στο ταμπλό, που αποτελείται από καλής ποιότητας πλαστικά, τα οποία στο επάνω μέρος του είναι μαλακά. Η σχεδιαστική απλότητα συνδυάζεται ιδανικά με τον ανοιχτόχρωμο διάκοσμο, το λευκό φωτισμό του πίνακα των οργάνων αλλά και των οθονών υγρών κρυστάλλων που υπάρχουν στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας και προβάλλουν τις ενδείξεις του ράδιοCD αλλά και του συστήματος για τον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών. Τα καθίσματα είναι μαλακά και αποδεικνύονται ξεκούραστα σε μεγάλα ταξίδια, στηρίζοντας τα σώματα οδηγού και επιβατών σωστά.
Πολύ καλή είναι και η ηχομόνωση, που δεν επιτρέπει την "εισβολή" ανεπιθύμητων θορύβων στο εσωτερικό, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης προάγει την άνεση των επιβατών, με τρόπο που θυμίζει υδροπνευματική. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλοί και αποδεικνύονται ικανοί να προβληματίσουν ακόμα και τους ανταγωνιστές που προβάλλουν τους χώρους ως το μεγάλο τους πλεονέκτημα.
Η Citroen C5 επιδεικνύει ανάλογη με της Laguna II απλότητα στη σχεδίαση των εσωτερικών επιφανειών. Τα πλαστικά του ταμπλό είναι παρεμφερή με αυτά του ομοεθνή ανταγωνιστή σε επίπεδο ποιότητας και συναρμογής. Οι χώροι για τους πέντε επιβάτες είναι σχεδόν πανομοιότυποι, ενώ και η άνεση που προσφέρεται σε αυτούς είναι πρακτικά άμεσα συγκρίσιμη. Το μοντέλο της Citroen υστερεί σε επίπεδο ηχομόνωσης, καθώς αυτή δεν αρκεί για να αποτρέψει τον αυξημένο θόρυβο του κινητήρα στις υψηλές στροφές από το να εισέλθει στην καμπίνα των επιβατών.
Στον αντίποδα το Ford Mondeo προσφέρει ανάλογους χώρους (στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες έχουν λίγο περισσότερο χώρο για τα κεφάλια τους αλλά ανάλογα λιγότερο για τα γόνατα). Σχεδιαστικά το ταμπλό αλλά και γενικότερα η καμπίνα των επιβατών είναι ευχάριστη, με χρωματικές επιλογές που προσδίδουν έναν πιο πολυτελή χαρακτήρα στο μοντέλο, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούνται εκεί, είναι πολύ καλής ποιότητας.
Με το μεγάλο κάλυμμα για το "κακό μάτι" η κεντρική κονσόλα της Laguna II δείχνει "άδεια". Το πλαστικό της επένδυσης του ταμπλό είναι αρκετά καλής ποιότητας, ενώ σχεδιαστικά είναι ευχάριστο.
O χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι αρκετός, όχι όμως και για τα κεφάλια αυτών, αν το ανάστημά τους ξεπερνά τα 1,85 μ.
Η C5 προσφέρει για τις αποσκευές των επιβατών χώρο 456 λίτρων με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Ο χώρος αποσκευών του Mondeo είναι ο μεγαλύτερος μεταξύ των τριών, με διαθέσιμο όγκο 500 λίτρων.
Ο χώρος αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 430 λίτρων. Το σχήμα του είναι κανονικό και δε διαταράσσεται από τους θόλους των τροχών.
Στο Mondeo η σχεδίαση του ταμπλό το καθιστά οπτικά ευχάριστο, με την πολύ καλή ποιότητα των πλαστικών και της συναρμολόγησης να "συμπληρώνουν" τη συνολικά θετική εικόνα του εσωτερικού.
Η σχεδίαση του ταμπλό της Citroen C5 χαρακτηρίζεται λιτή και αρκετά ευχάριστη, όπως άλλωστε είναι και το υπόλοιπο εσωτερικό. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Renault Laguna ΙΙ 1,6-Citroen C5 1,8-Ford Mondeo 1,8
Με το βλέμμα του αλλού...