Στο εσωτερικό του νέου Fiesta τα υλικά και η ατμόσφαιρα γενικότερα υπογραμμίζουν πως πρόκειται για ένα μοντέλο της Ford. Η διάταξη των χειριστηρίων, ο διάκοσμος και η αισθητική του ταμπλό είναι εναρμονισμένα στα σύγχρονα πρότυπα βάσει των οποίων έχουν κατασκευαστεί και τα Focus-Mondeo. Η ποιότητα της συναρμολόγησης αφήνει υποσχέσεις για απροβλημάτιστη μακροχρόνια συμβίωση, χωρίς τριγμούς και άλλα παρεμφερή "συμπτώματα". Το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με σκληρό πλαστικό, στοιχείο που χαλάει την εικόνα μόνο όμως στην αφή, καθώς οπτικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους παραδοσιακά ποιοτικούς ανταγωνιστές. Οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων είναι αρκετά ευχάριστες, τόσο σε σχέδια, όσο και σε υφή. Tα εμπρός καθίσματα είναι αρκετα σκληρά και δεν στηρίζουν τα σώματα όπως πρέπει. Πολύ καλή είναι και η εντύπωση που αφήνει η ηχομόνωση του μοντέλου, με το θόρυβο του κινητήρα σχεδόν να αποκλείεται από την καμπίνα των επιβατών, ανεξαρτήτως στροφών λειτουργίας.
Το ταμπλό του μικρού μοντέλου είναι σχετικά λιτό. Φέρει όλα τα απαραίτητα όργανα για την πληροφόρηση του οδηγού, με το σχετικό πίνακα να περιλαμβάνει δύο μεγάλα αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο), ενώ οι ενδείξεις για την ποσότητα της βενζίνης και τη θερμοκρασία του κινητήρα έχουν ψηφιακή μορφή. Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενούνται αρκετά αραιά διατεταγμένα τα χειριστήρια για τον έλεγχο του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος και σε γενικές γραμμές ο οδηγός δε θα προβληματιστεί με την εξοικείωση, καθώς η εργονομία είναι καλή. Η θέση οδήγησης είναι ανάλογα καλή, με τις πολλαπλές ρυθμίσεις να διασφαλίζουν την εξεύρεση της ιδανικής θέσης ανάλογα με το ανάστημα του οδηγού. Μοναδικό μελανό σημείο για οδηγούς με ανάστημα άνω των 1,80 μ. είναι η αριστερή ακμή της κεντρικής κονσόλας, η οποία βρίσκεται σε συνεχή επαφή με το δεξί πόδι στο ύψος του γονάτου, ενώ σημαντική είναι και η έλειψη foot rest. Εξαιρετική είναι η τοποθέτηση του επιλογέα σε αρκετά μεγάλο ύψος, γεγονός που κάνει τον χειρισμό του εύκολη και ευχάριστη διαδικασία.
Το ταμπλό του Ford Fiesta είναι σχεδιαστικά λιτό. Η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων είναι καλή και δεν επιβάλλει μεγάλο διάστημα εξοικείωσης στον οδηγό.
Οι στρογγυλοί αεραγωγοί στο ταμπλό παραπέμπουν σε ανταγωνιστικό μοντέλο εκ Γαλλίας -λέγε με Citroen C3.
Η αριστερή μεριά της κεντρικής κονσόλας θα προβληματίσει οδηγούς με ανάστημα άνω των 1,80 μ. καθώς η επαφή με το δεξί πόδι είναι διαρκής.