Η μεγάλη έκπληξη από το νέο μικρό της Ford έρχεται στο δρόμο, όπου παρά τις μικρές του διαστάσεις επιδεικνύει χαρακτήρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Τα οδικά του χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά, καταδεικνύοντας την πολύ καλή δουλειά των τεχνικών της εταιρείας αλλά και τις σωστές επιλογές τους. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό και συνδυάζεται άψογα με τη σφιχτή ανάρτηση -που δε μειώνει σημαντικά την άνεση των επιβατών, ενώ παράλληλα περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές- αλλά και τους τροχούς των 14 ιντσών με τα ελαστικά διάστασης...
Τα χαρακτηριστικά αυτά μεταφράζονται σε ακλόνητη συμπεριφορά στο δρόμο, τόσο σε αλλεπάλληλες στροφές, όσο και σε ευθείες με πλευρικούς ανέμους αρκετά έντονους. Ο οδηγός έχοντας σύμμαχούς του το πολύ καλό τιμόνι που του προσφέρει αίσθηση και επάρκεια πληροφοριών και τα καλά σε αίσθηση φρένα (παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα), μπορεί να εκδηλώσει τις οδηγικές του ανησυχίες και να αποζημιωθεί, καθώς η συνολική εικόνα που αποκομίζει από το μικρό μοντέλο είναι απόλυτα θετική. Στις στροφές, η αποφασισμένη από τον οδηγό πορεία διαγράφεται με απόλυτη ακρίβεια. Όταν τα όρια ξεπεραστούν, η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της προοδευτικά και εύκολα ελεγχόμενα. Ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω εμφανίζει εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, με την υπερστροφή να μην κάνει την εμφάνισή της σε καμία περίπτωση, αν ο οδηγός δεν το επιδιώξει. Ακόμα και τότε όμως, η προοδευτικότητα έχει και πάλι τον πρώτο λόγο, εντείνοντας έτσι την αίσθηση της φιλικότητας που αποπνέει συνολικά το μοντέλο. Κριτική επιδέχεται μόνο η πίσω ανάρτηση, που υπό ορισμένες συνθήκες μπορεί να “ακουστεί” κατά τη διελευση πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες.
Ιδιαίτερα σταθερό στις ευθείες το μικρό μοντέλο της Ford, που προδιαθέτει θετικά τον οδηγό ακόμα και όταν η ταχύτητα κίνησης κυμαίνεται στα
200 χλμ./ώρα.
Στις στροφές η κατευθυντικότητα του Ford Fiesta είναι εξαιρετική και θυμίζει Γαλλικές κατασκευές. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης.