Η απευθείας αντιπαράθεση με τις προτάσεις της Citroen και της Mercedes ήταν αρκούντως διαφωτιστική. Οπως λένε "η αξία του νικημένου δίνει δόξα στο νικητή" και αυτό είναι απόλυτα σωστό, καθώς τόσο η Α-140, όσο και το Picasso, εισάγουν καινά δαιμόνια στην κατηγορία, προσθέτοντας "λιθαράκια" εξέλιξης. Το Scenic ωστόσο αποδείχτηκε αξεπέραστο στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων (ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι οριακά μικρότερος από τον αντίστοιχο της A-140 με το μεγάλο μεταξόνιο) αλλά και στη γενικότερη άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του. Το περιβάλλον που προσφέρει είναι με διαφορά το καλύτερο και το πιο "ζεστό" για οικογενειακή και όχι μόνο χρήση. Τέλος, αν παραβλέψει κανείς την υψηλή τιμή του (το Picasso είναι σημαντικά φθηνότερο), αποτελεί το καλύτερο "πακέτο" εξοπλισμού- άνεσης- οδικής συμπεριφοράς και χώρων, σε μια κατηγορία που αυτό δημιούργησε και τα σκήπτρα της οποίας φαίνεται πως "καλά κρατεί".
Το Scenic "πρωτοστάτησε" στη δημιουργία της κατηγορίας των μικρομεσαίων πολυμορφικών και δείχνει να κρατά τα σκήπτρα σε συνολική αξία, έναντι απολύτως άξιων "αντιζήλων".
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen Picasso 1,6, Mercedes A 140 LWB, Renault Scenic 1,6 Πολυμορφικές αντιπαραθέσεις