Η μονάδα παραγωγής ισχύος του Renault Scenic με τη χωρητικότητα των 1,6 λίτρων είναι επαρκής και καλύπτει άνετα τις ανάγκες του ογκώδους αμαξώματος. Εύστροφος και πολιτισμένος, επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Η κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων είναι σχετικά αραιή αλλά σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζει, καθώς η απόδοση του κινητήρα μπορεί και καλύπτει τις απαιτήσεις για επιτάχυνση.
Το μηχανικό σύνολο της ανανεωμένης A-140 διακρίνεται για την ευστροφία του αλλά και τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Καταναλώνει μικρές ποσότητες καυσίμου σε μεικτή χρήση και ανά 100 χιλιόμετρα απόστασης. Δείχνει τον καλύτερό του εαυτό στις μεσαίες στροφές λειτουργίας, ενώ και η κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων επικουρεί στην πλήρη εκμετάλλευση της παραγόμενης από τον κινητήρα ισχύος.
Το "φρεσκαρισμένο" μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται η Citroen Picasso εμφανίζεται βελτιωμένο σε σχέση με την παλιότερη έκδοσή του. Η διαφορά εστιάζεται στην ευστροφία του στις μεσαίες στροφές, ενώ τη σημαντικότερη διαφορά ο οδηγός δε μπορεί να την καταλάβει, καθώς έχει να κάνει με τις εκπομπές των ρύπων. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το Γαλλικό μοντέλο απαιτεί 9,8 λίτρα ανά 100 χλμ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen Picasso 1,6, Mercedes A 140 LWB, Renault Scenic 1,6 Πολυμορφικές αντιπαραθέσεις