Κατά την οδήγηση των δύο αυτοκινήτων, ο οδηγός αντιλαμβάνεται άμεσα τα διαφορετικά οδικά χαρακτηριστικά του καθενός μοντέλου. Η BMW Compact θα εκτιμηθεί περισσότερο από τον οδηγό που αναζητά πιο σπορτίφ χαρακτήρα σε δρόμο με στροφές, λόγω κυρίως της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Εκεί ο οδηγός της BMW μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια ακόμα και σε οδοστρώματα με μέτριας ποιότητας άσφαλτο. Με την απενεργοποίηση του DSC δίνεται η δυνατότητα στο γνώστη της πίσω κίνησης να διαγράψει ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις. Σε καλής ποιότητας οδοστρώματα, η Compact μπορεί ακόμα και να παρουσιάσει τάσεις υποστροφής, για τον έλεγχο της οποίας ο οδηγός έχει σύμμαχο το πολύ καλό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι. Πολύ καλή είναι η εικόνα της Compact κινούμενη και στην ευθεία, όπου το αμάξωμά της παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες δίνοντας την αίσθηση σε οδηγό και επιβάτες ότι το αυτοκίνητο κινείται με λιγότερα χιλιόμετρα.
Το A3 μπορεί να κινηθεί σε υψηλές ταχύτητες τόσο στην ευθεία όσο και σε δρόμο με στροφές, χωρίς ωστόσο να έχει την σπορτίφ αίσθηση της BMW. H σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα του A3 στην ευθεία είναι πολύ καλή, ενώ σε υψηλές ταχύτητες (πάνω από 180 χλμ./ώρα) η ΒΜW παρουσιάζεται πιο σταθερή. Σε δρόμο με στροφές, το Α3 μπορεί να κινηθεί σβέλτα, χωρίς να απαιτεί από τον οδηγό τις "ιδιαίτερες" γνώσεις που χρειάζεται η πισωκίνητη Compact με το DSC απενεργοποιημένο. Τα όρια πρόσφυσης που παρουσιάζει το Α3 σε καλής ποιότητας άσφαλτο με το ESP ενεργοποιημένο είναι ιδιαίτερα υψηλά, ενώ όταν ο οδηγός το... παρακάνει θα κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή, προειδοποιώντας τον οδηγό. Το σύστημα διεύθυνσης του Α3 δεν παρέχει στον οδηγό ανάλογη αίσθηση με αυτό της BMW. Τα φρένα του Audi είναι πιο αποτελεσματικά από της Compact, καθώς για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται 40,5 μέτρα, έναντι 46,6 μέτρων στην Compact.
Το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος DSC διακόπτει άμεσα τις τάσεις αποσταθεροποίησης της πορείας του αμαξώματος.
Στην ευθεία η το αμάξωμα της Compact παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, δίνοντας την εντύπωση στους επιβαίνοντες ότι το αυτοκίνητο κινείται με λιγότερα χιλιόμετρα.
Τα όρια πρόσφυσης που παρουσιάζει το Α3 σε καλής ποιότητας άσφαλτο με το ESP ενεργοποιημένο είναι υψηλά. Η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της με προοδευτικό τρόπο.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi A3 1,8T 180 PS VS BMW 325 Compact Για δυνατές καρδιές