ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σετ πατάκια «κομμένα» για το μοντέλο σου! Το καλύτερο αξεσουάρ

1.093 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2025)
Σετ πατάκια «κομμένα» για το μοντέλο σου! Το καλύτερο αξεσουάρ

Το κόστος σε σχέση με αυτά που κάνουν για «όλα» τα μοντέλα είναι μικρό.
Ταιριάζουν ακριβώς στην καμπίνα και δείχνουν σαν εργοστασιακά.
Δεν τσαλακώνονται, δεν γλιστράνε και δεν χώνονται κάτω από τα πετάλια.
Τα παλιά πατάκια είναι ό,τι πιο βρώμικο στο αυτοκίνητο.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το κόστος σε σχέση με αυτά που κάνουν για «όλα» τα μοντέλα είναι μικρό

Από όλα τα αξεσουάρ που μπορείς να αγοράσεις για να αναβαθμίσεις το εσωτερικό του αυτοκινήτου σου και να βελτιώσεις την εμπειρία που σου προσφέρει, τα πατάκια είναι με διαφορα η καλύτερη αγορά. Όχι αυτά του βενζινάδικου. Αυτά που είναι «κομμένα» στα μέτρα του μοντέλου σου. Γιατί;

Με τιμές που ξεκινούν από 25 ευρώ για ένα σετ εμπρός-πίσω, η διαφορά σε σχέση με αυτά του βενζινάδικου είναι μικρή. Εντάξει, μπορεί να μιλάμε για διπλά λεφτά, αλλά τα 10-15 αυτά ευρώ κάνουν τεράστια διαφορά. Φυσικά αν θες πιο «πλούσια» μοκέτα, ή αν θες λαστιχένια, το κόστος πάει παραπάνω, ενώ αν θες και λογότυπα η τιμή αυξάνεται. Πάλι λιγότερο από τα εργοστασιακά, αλλά σχεδόν η ίδια ποιότητα, και σε ποικιλία χρωμάτων.

Ταιριάζουν ακριβώς στην καμπίνα και δείχνουν σαν εργοστασιακά

Το σημαντικό με τα πατάκια είναι να ταιριάζουν ακριβώς στην καμπίνα. Ακόμη και τα καλύτερα πατάκια του βενζινάδικου, αφού τα μετρήσεις, τα κόψεις και τα ταιριάξεις, δεν είναι το ίδιο. Ένα πατάκι με σκληρή αντιολισθητική επένδυση από πίσω να «γατζώνει» στο δάπεδο του αυτοκινήτου, και να ταιριάζει γάντι σε κάθε ιδιαίτερο σχήμα του πατώματος, δείχνει σαν εργοστασιακό και αναβαθμίζει την αισθητική και την απτή ποιότητα της καμπίνας. Ασε που ως καινούργια, κόβουν και χρόνια από το αμάξι.

Δεν τσαλακώνονται, δεν γλιστράνε και δεν χώνονται κάτω από τα πετάλια

Το σημαντικότερο όμως είναι πως το πατάκι προσφέρει πραγματική ποιότητα στη χρήση. Αφού ταιριάζει «γάντι», είναι στιβαρό, αντιολισθητικό, και αν το πάτωμά σου έχει κουμπιά, έχει τρύπες στερέωσης, αυτό σημαίνει πως δεν «πάει» και πουθενά. Δεν τσαλακώνεται, και ακόμη πιο σημαντικό, δεν διπλώνει σιγά σιγά κάτω από τα πετάλια, να θες να φρενάρεις και να μην έχει διαδρομή το πετάλι. Ειδικά τα παλιά πατάκια γίνονται με αυτόν τον τρόπο επικίνδυνα. Αν συμβαίνει αυτό στο αυτοκίνητό σου, σκέψου μήπως πρέπει να κάνεις την αλλαγή.

Τα παλιά πατάκια είναι ό,τι πιο βρώμικο στο αυτοκίνητο

Η αλλαγή με καινούργια πατάκια θα αλλάξει τη μυρωδιά της καμπίνας. Ειδικά μετά από ένα πλύσιμο μέσα, βάζοντας τα παλιά πατάκια ξαναβάζεις όλη τη βρώμα μέσα στο αυτοκίνητο. Με σχετικά χαμηλό κόστος, ένα φρέσκο πατάκι που «κουμπώνει» στα πόδια σου, που μυρίζει ωραία, δεν τσαλακώνει, δεν γλιστράει, και δείχνει σαν εργοστασιακό, είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσεις τον χώρο που οδηγείς, μετακινείσαι και ζεις.
 
Δεν αξίζουν 25 ευρώ ένα σετ πατάκια «κομμένα» για το αυτοκίνητό σου; Ποιο άλλο αξεσουάρ σε αυτή την τιμή προσφέρει τέτοια βελτίωση στην ποιότητα ζωής μέσα στην καμπίνα; Τι λες; Εσύ τι πατάκια έχεις;
 

Mercedes
Autotriti.gr