Σχεδιαστικά το νέο μικρό Κορεάτικο μοντέλο δείχνει συμβατό ως προς τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Το Hyundai Getz δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε σχέση με τον κραταιό ανταγωνισμό της κατηγορίας, με μόνη ένσταση την όψη του επάνω μέρους του ταμπλό, που αδικεί την ποιότητα των πλαστικών αλλά και της συναρμολόγησης που συναντώνται εκεί. Ευχάριστος είναι και ο διάκοσμος της καμπίνας των επιβατών γενικότερα με τις υφασμάτινες επενδύσεις να δίνουν ένα νεανικό ύφος στο μοντέλο.
Καλαίσθητη η σχεδίαση του ταμπλό του Getz, με ευρωπαϊκό "αέρα" και συναρμολόγηση που ξεπερνά την ποιότητα των πλαστικών που το αποτελούν.
Το Ford Fiesta επιδεικνύει τις ίδιες αρετές με το μεγαλύτερο Focus. Άρτια κατασκευή και πολύ καλά υλικά που αντέχουν στο χρόνο.
Τόσο τα πλαστικά, όσο και η συναρμολόγησή τους στο εσωτερικό του Opel Corsa τοποθετούν το Γερμανικό μοντέλο μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας.
To Daihatsu YR-V φέρει πλαστικά σκληρά και με ελλιπή μόνωση, ενώ η σχεδίαση χαρακτηρίζεται τυπικά ιαπωνική.
Η αισθητική του Renault Clio παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η καλή εργονομία και η ηχομόνωση συντελούν στη διαμόρφωση της θετικής συνολικής εικόνας.
Χωρίς να είναι ιδιαίτερα καλής ποιότητας τα πλαστικά του Peugeot 206 "σώζονται" από την καλαίσθητη σχεδίαση, συνθέτοντας ένα απόλυτα ευχάριστο σύνολο.
Με ιαπωνική αισθητική, το Suzuki Ignis "τηρεί τα προσχήματα" φέροντας δύο αποχρώσεις στο πλαστικό του ταμπλό. Σχεδιαστικά είναι συντηρητικό .
Το Toyota Yaris με τον ψηφιακό πίνακα των οργάνων τοποθετημένο στη μέση του ταμπλό και τις πολλές θήκες για αντικείμενα, καταφέρνει και δείχνει ξεχωριστό για την κατηγορία.
Υποδειγματική συναρμολόγηση και υλικά που χρησιμοποιούνται σε ακριβότερα μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών είναι τα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό του VW Polo που αποπνέει στιβαρότητα.