Με χωρητικότητα 1,8 λίτρων και τα δύο μηχανικά σύνολα αποδίδουν παρεμφερή ισχύ. Πιο "ψυχωμένος" δείχνει ο κινητήρας του Renault, στον οποίο, χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση, γίνεται λιγότερο αισθητή η λειτουργία του στις υψηλές στροφές από ό,τι στο ανταγωνιστικό μηχανικό σύνολο σε ανάλογη κατάσταση λειτουργίας. Οι επιδόσεις που προσφέρουν τα μηχανικά σύνολα στα δύο μοντέλα είναι καλές, αναλογικά και με το βάρος του αμαξώματος. Σημαντικό ρόλο παίζει σε αυτόν τον τομέα και η κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου των ταχυτήτων. Και στις δύο περιπτώσεις είναι αρκετά μακριές, ωφελώντας τα οικονομικά ταξίδια και τη διατήρηση αυξημένης μέσης ωριαίας ταχύτητας με χαμηλό ρυθμό περιστροφής του κινητήρα, εις βάρος όπως είναι φυσικό κυρίως της επιτάχυνσης από στάση. Ετσι και αλλιώς όμως, ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων δικαιολογεί την επιλογή αυτή.
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται η Laguna, διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία.
Εύστροφος και ελαστικός, ο κινητήρας της C5 παράγει λίγο περισσότερο θόρυβο στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 1,8 vs Renault Laguna II 1,8 Nouvelle cuisine