Οι μετακινήσεις με τα δύο Γαλλικά μοντέλα αποκτούν άλλο νόημα για οδηγό και επιβάτες σε επίπεδο άνεσης. Σχεδόν καμία κακοτεχνία του δρόμου δεν είναι ικανή να διαταράξει την άνεσή τους και να ενοχλήσει τη μέση τους. Η ρύθμιση της ανάρτησης και στις δύο περιπτώσεις αλλά και τα αναπαυτικά και μαλακά καθίσματα, φιλτράρουν τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωμαλιών. Οι μέτριες -παρά τη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων- κλίσεις που εμφανίζουν τα αμαξώματα των δύο μοντέλων δεν αποτελούν αιτία ανησυχίας, καθώς δεν επηρεάζουν ούτε κατ' ελάχιστο την κατευθυντικότητά τους σε δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές.
Από τη μια μεριά η Citroen δείχνει πιο ακλόνητη ακόμα και υπό έντονη πίεση, ακολουθώντας πιστά την πορεία που επιθυμεί ο οδηγός. Μόνο όταν η ταχύτητα κίνησης ξεπεράσει τα όρια του λογικού, θα εκδηλωθεί υποστροφή, αρκετά προοδευτικά ωστόσο. Στην ανάλογη περίπτωση, η Laguna θα γλιστρήσει με τα τέσσερα (όταν δεν υπάρχει ή είναι απενεργοποιημένο το ESP) προοδευτικά, επιτρέποντας ακόμα και σε οδηγό με μικρή εμπειρία να ελέγξει την πορεία του αυτοκινήτου. Το τιμόνι και τα φρένα -που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω και στα δύο αυτοκίνητα- του μοντέλου της Renault διαθέτουν καλύτερη αίσθηση από ό,τι τα αντίστοιχα της C5, προσφέροντας καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό. Τα δύο Γαλλικά μεσαία μοντέλα στις ευθείες αποδεικνύονται πραγματικά ακλόνητα. Επιδεικνύουν εξαιρετική σταθερότητα ακόμα και όταν πνέουν πλευρικοί άνεμοι.
Οι κλίσεις στις στροφές είναι μέτριες και δεν προβληματίζουν τον οδηγό της C5, ο οποίος βάσει της μαλακής ανάρτησης, τις περιμένει πιο έντονες.
Η Laguna παραμένει ακλόνητη μέχρι το όριο, όπου εμφανίζεται
προοδευτικά -ιδιαίτερα σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης- ολίσθηση με τα τέσσερα. Αυτό οφείλεται ως ένα σημείο και στα χαμηλού προφίλ ελαστικά.
Πιο "οικογενειακή" σειρά ελαστικών για τη C5 με κανονικό προφίλ σε ζάντες 15 ιντσών, που τονίζουν την προοδευτικότητα της υποστροφής στο όριο.
Τα χαμηλού προφίλ ελαστικά που φέρει η Laguna δε μειώνουν την προσφερόμενη άνεση και προσθέτουν πόντους στην κατευθυντικότητα.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 1,8 vs Renault Laguna II 1,8 Nouvelle cuisine