ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2002

Σπορτίφ το Allroad

Το εσωτερικό του Allroad δε διαφοροποιείται σημαντικά από το αντίστοιχο του A6. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και οι χώροι μεγάλοι. Ιδίως οι τρεις επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν στη διάθεσή τους άπλετο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης δεν πρόκειται να ταλαιπωρήσει τους επιβάτες οι οποίοι θα εκτιμήσουν επίσης το πολύ καλό επίπεδο ηχομόνωσης. 
Η ποιότητα υλικών αλλά και συναρμολόγησης είναι πολύ καλή. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη των εσωτερικών επιφανειών είναι τις περισσότερες φορές μαλακό πλαστικό αλλά και ξύλινες επενδύσεις (οι ξύλινες επενδύσεις δεν περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση). Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα με καλή εργονομία, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος. Με βασικό χαρακτηριστικό τη λιτή σχεδίαση θα λέγαμε ότι το εσωτερικό του Allroad αποπνέει μία περισσότερο σπορτίφ αίσθηση.
 


Η σχεδίαση στο ταμπλό του Allroad έχει περισσότερο σπορτίφ στοιχεία από του Range Rover. Η ποιότητα των υλικών (μαλακά πλαστικά στις περισσότερες επιφάνειες και ξύλινες επενδύσεις στο αυτοκίνητο της δοκιμής) και της συναρμολόγησης είναι κορυφαία.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi Allroad vs Range Rover
 
Αν ήμουν πλούσιος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δύο τούρμπο για το Audi 
Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος 
Σπορτίφ το Allroad
Κυρίως ασφάλτινο
Με βάση την πολυτέλεια
Θέλει τα δύσκολα